2012. július 9., hétfő

2012 július 9.

A Prófétálás Szelleme Hírlevél
Faith Tabernacle
2012 július 9.


A TROMBITA BILL BURNS:
Hallom, ahogy azt mondja az Úr, hogy gyertek, és álljatok helyre! Engedjétek, hogy helyreállítsalak titeket. Engedjétek, hogy megerősítselek titeket. Engedjétek, hogy teljes mértékben behozzalak a királyságomba, és annak áldásaiba. Mert Bennem éltek, mozogtok, és birtokoljátok a létezéseteket. Mivel Bennem vagytok megelevenítve, ezért minden lehetséges nektek. Mindaz, amit nektek adtam, a tiétek jog szerint, örökség szerint, és amint felszabadítjátok a hiteteket, kapni fogtok. Ezért jöjjetek megújult reménnyel és várakozással! Rázzátok le a kételyeket és a félelmeket, amelyek eddig gyötörtek, és merjetek hinni még egyszer teljes mértékben! És ebben a királyságban gyarapodni fogtok, és az áldásaim kettős mértékét fogjátok megkapni, mert Én vagyok a ti Istenetek; Az, aki nem csak megmentett benneteket, hanem aki már gondoskodott is rólatok. Újra mondom, gyertek! Örvendezzetek a mai nap áldásaiban! Ne engedjétek meg magatoknak, hogy elfeledjétek, hogy a jókedvem ideje van. Most, a jókedvem idején hit által átvehetitek mindazt, amit készítettem nektek teljes mértékben, és mindenestől. Gyertek és vegyétek át.

APRÓ JELEK EGY LÁGY SZÉLBEN, MARSHA BURNS:
Szabadítsd fel magadat minden lelki rögeszme alól. Engedj el mindent, ami visszatart a potenciális győzelmedtől. Olyan gondolatokról beszélek, amik állandóan visszatérnek, mint egy forgóajtó, amik nem a leghasznosabbak számodra. Nem fogsz tudni előre haladni mindaddig, amíg teljes mértékben fel nem hagysz azzal, hogy táplálod magadban az áldozati szerepedet. Bocsásd meg és felejtsd el, mondja az Úr.
Filippi 3:13 Testvéreim, én nem olyannak számítom magam, mint aki már elérte azt, de egyet: azt, ami hátam mögött van, elfelejtettem, az után, ami előttem van, kinyújtom kezemet