2012. július 5., csütörtök

2012 július 5.

A Prófétálás Szelleme Hírlevél
Faith Tabernacle
2012 július 5.


APRÓ JELEK EGY LÁGY SZÉLBEN, MARSHA BURNS:

Olyan népet keresek, akikben megbízhatok, hogy az Én akaratomat megteszik tiszta szívvel. Ez egy olyan nép, amely teljes mértékben odaszánta és odaszentelte magát az Én céljaimra, akik fölemelkednek a testi és a világi dolgok fölé, hogy valóban a Szellemben járjanak. Az ő füleik az Én szavamra vannak hangolva, és gondosan követnek minden utasítást, anélkül, hogy önző büszkeség, vagy személyes érdek, vagy az elismerés iránti igény lenne bennük. Olyan népet keresek, akik az Én nevemről nevezett nép lesznek, mondja az Úr.

Ézsaiás 42:6-9 Én, az Úr, hívtalak el igazságban, és fogom kezedet, és megőrizlek és népnek szövetségévé teszlek, pogányoknak világosságává. Hogy megnyisd a vakoknak szemeit, hogy a foglyot a tömlöczből kihozzad, és a fogházból a sötétben ülőket. Én vagyok az Úr, ez a nevem, és dicsőségemet másnak nem adom, sem dicséretemet a bálványoknak. A régiek ímé beteltek, és most újakat hirdetek, mielőtt meglennének, tudatom veletek.