2012. július 2., hétfő

2012 július 2.

A Prófétálás Szelleme Hírlevél
Faith Tabernacle
2012 július 2.


A TROMBITA, BILL BURNS:
Azt prófétálom nektek, Én népem, hogy bizony úgy lesz, hogy meglátjátok az Úr jóságát az élők földjén. Nem csak az élők földjén, hanem azon a földön, ahol ti éltek. Az a hely, amelyet ti laktok ezen a Földön, hozzátok tartozik. A tiétek, hogy uralkodjatok rajta. Mert Én az Én Szellemem erejét adtam nektek, és ezáltal az erő által jön a Szentséges uralma. Hát keljetek fel, és vegyétek a kezetekbe az irányítást! Távolítsátok el a káoszt, ami az életetekben van! Szilárdítsátok meg Isten békességét! Éljetek és lakjatok Isten örömében! Értsétek meg, hogy Én a ti oldalatokon állok. Nem fogok elmaradni tőletek. Sohasem hagylak titeket segítség nélkül ezen a földön. Erre az időre vagytok elhívva, mondja az Úr Isten.

APRÓ JELEK EGY LÁGY SZÉLBEN, MARSHA BURNS:
Királyokká és papokká tettelek benneteket, hogy Velem együtt uralkodjatok az Én királyságomban. Hatalmat adtam nektek ahhoz, hogy felkeljetek és szembeszálljatok a nyomorúságokkal, és megszerezzétek a győzelmet. Gyakoroljátok a hatalmatokat, és Én a lábaitok alá vetem az ellenséget. Ne hagyjátok, hogy az ördög kikészítsen titeket, mondja az Úr. Legyetek erősek, bátrak és diadalmasok!
Róma 16:19-20 Mert a ti engedelmességetek mindenekhez eljutott. Örülök azért rajtatok; de akarom, hogy bölcsek legyetek a jóban, ártatlanok pedig a rosszban. A békességnek Istene megrontja a Sátánt a ti lábaitok alatt hamar. A mi Urunk Jézus Krisztus kegyelme veletek. Ámen.