2012. június 17., vasárnap

Elaine Tavolacci: Lázár, jöjj ki!


Elaine Tavolacci

Lázár, jöjj ki!


Ma reggel azokra a nagyszerű emberekre gondoltam, férfiakra és nőkre egyaránt, akiket az Úr rendkívüli szolgálatokban használt. Azon tűnődtem, hogy akiknek a szolgálatát jelek és csodák kísérik, miért élnek át annyira nehéz időket, vagy miért olyan szörnyű háttérből jönnek? Az Úr azt mondta, hogy ez a Lázár generáció. Ezek az Én frontharcosaim, akiket a végidőre szánt hadseregembe választottam ki.

Az Úr azt mondja, előhívom a Lázár generációt. Előhívom azokat, akik megkóstolták a halált, hogy keljenek fel, és leoldozom róluk a sír ruháit. Leveszem róluk és eldobom a szennyes öltözetüket, és fehér ruhába öltöztetem őket. Egy második esélyt adok nekik az életben, és a pecsétgyűrűmet adom az ujjukra. Ők azok a férfiak és nők, akik tudják, milyen a halál kapujában lenni, ezért nincs bennük félelem. Erősek és bátrak, a harcban kitartóak, mert ismerik az ellenségüket. Állhatatosak és rendíthetetlenek a hitükben. Ők nem fáradnak meg és nem terhelődnek meg az élet nyomásai miatt. Nem hatja meg őket a rossz hír, és nem befolyásolja őket az, amit hallanak, mert egy magasabb szinthez alkalmazkodva élnek. Nem lehet rajtakapni őket, hogy elővigyázatlanok lennének, mert állandóan fel vannak öltözve a teljes fegyverzetükbe.

Ők azok, akikben nincs halálfélelem, mert tudják, hová tartanak, ezért merészen és határozottan indulnak el. A figyelmük fókuszba van állítva, és értik a feladatukat. Sokan menekültek ki a halálból halálos betegségek miatt, és néhányan teljesen elerőtlenítő betegségekből gyógyultak meg. Vannak, akik drogfüggőségből, az alkohol fogságából és más zűrös életformából szabadultak meg. Mások csavargók, hajléktalanok, kitaszítottak voltak, vagy rossz családi háttérből jöttek. Én őket vezetőként helyezem el ebben a végidőre szánt hadseregben. Szellemi éleslátást adok át azoknak, akik a legsötétebb helyekről jöttek, és visszamennek, és másokat is megmentenek. Akik a sáros fertőből szabadultak meg, ők is megszabadítják a megkötözötteket, és azokat akiket a világ reménytelen eseteknek tart. Ők tudják milyen kiszolgáltatottnak lenni, és a szívük kész arra, hogy az ilyenek felé szolgáljanak.

Ezek a férfiak és nők nem adják alá magukat vallásos hagyományoknak, hanem tisztában vannak vele, mit jelent Szövetségi kapcsolatban lenni Velem. Oktatni és tanítani fogom őket, a szemeimmel tanácsolom őket. Nem látnak többé hiányt és nem lesznek szükségben, mert megismernek Engem, mint a gondviselőjüket. Gondot viselek róluk és ellátom őket mindennel, amire szükségük van ahhoz, amire elhívtam őket. Az írástudatlannak tudást adok, és az Én szavaimat adom a szájukba. A füleik az Én hangomra lesznek ráállva, és így mindig felismerik a következő feladatukat. Sokan vannak még, akik be fognak jönni. Ezek azok, akiket kidobtak, sőt néhányukat otthagyták meghalni, de Én kiöntöm beléjük az Én dicsőségemet, és arra fogom használni őket, hogy megszabadítsanak másokat ugyanabból, amiből ők maguk is megszabadultak, mondja az Úr.

Dániel 11:32b
az Istenét ismerő nép erős lesz, és cselekedni fog.

János 11:43-44
És mikor ezeket mondá, fennszóval kiálta: Lázár, jöjj ki! És kijöve az elhunyt, lábain és kezein kötelékekkel megkötözve, és az orcája kendővel volt leborítva. Monda nékik Jézus: Oldozzátok el őt, és hagyjátok menni. 

Róma 8:19
Mert a teremtett világ sóvárogva várja az Isten fiainak megjelenését.