2012. június 11., hétfő

Állj ellen az ellenségnek


Elaine Tavolacci

Állj ellen az ellenségnek

Egyik éjjel volt egy álmom, ami arról szólt, hogy éppen meg akartam enni egy mazsolás sütit. Mielőtt beleharaptam, az egyik mazsola kiesett az asztalra, és életre kelt. Elkezdett növekedni, olyan lett mint egy kukac, és elkezdett mászni. Majd tovább nőtt, és egy kígyó lett belőle. Kidobtam a kígyót az ajtón, de visszajött és tovább nőtt. Ekkor a csuklómra tekeredett, én viszont lehúztam, és ledobtam. Felmásztam egy létrára, hogy elkerüljem, és akkor felébredtem.

Ezt az álmot nem kell nagyon magyarázni, mert önmagáért beszél. Az Úr az ApCsel 28:3-5-höz vezetett engem, ahol a kígyó Pálra ragadt, de nem lett semmi baja, és lerázta a tűzbe. Az Úr a következőt mutatta nekem: vannak közöttetek, akiknek le kell rázni bizonyos dolgokat, még mielőtt erődítménnyé válnának. Az ellenség vissza próbál vinni némelyikőtöket olyan dolgokba, amiből már megszabadultatok. Bármit is használ az ellenség, hogy megpróbáljon rád ragadni, neked le kell ráznod, és el kell pusztítanod. A vipera azzal a szándékkal jön, hogy az áldozatába fecskendezze a mérgét, vagy kiszorítsa belőle az életet.

Azt mondja az Úr, hogy szándékom és tervem van azzal, hogy szabaddá tettelek. Ne ess bele újra abba a csapdába, amit az ellenség próbál felállítani, hogy visszacsaljon azokba, amikből megszabadultál. Ne menj vissza abba, ami egyszer már majdnem elvette az életedet. Ismerd fel az ellenségedet, és ne hagyd, hogy megvesse a lábát. Továbbra is koncentrálj az elhívásra, amit készítettem számodra. Menj tovább abba az irányba, amerre Én viszlek. Igen, lesznek próbák és megpróbáltatások út közben, és az ellenség megpróbál eljönni, hogy lopjon, öljön és pusztítson, de neked meg kell tanulnod, hogy legyél kitartó és győztes minden csatában.

Megadtam neked minden hatalmat, ami szükséges, és a teljes fegyverzetet, amiben járnod kell. Hatalmat adtam neked, hogy kígyókon és skorpiókon taposs, és az ellenség minden erején, és semmi sem fog ártani neked, de neked ellene kell állnod az ellenségnek. Rázd le a kígyót, amikor megpróbál rád tekeredni. Állj meg szilárdan abban, amiről tudod, hogy igaz. Emelkedj a körülményeid fölé. Állj ellen minden kísértésnek, és emelkedj sötétség erőinek a taktikái fölé. Jöjj fel egy magasabb szintre, ami elérhetetlen az ellenség számára. Végezd ki azokat a dolgokat, amik megnyitnák az ajtót előtte, vagy bármilyen belépést biztosítanának neki az életedbe. Ne engedj a kígyó hangjának, hanem rendeld alá Nekem a tagjaidat, járj szentségben, és engedj az igazságosságnak. Megadtam a képességet arra, hogy győztes legyél. Állj meg erősen, és állj ellen az ördögnek, és el fog futni, mondja az Úr.

Lukács 10:19
Ímé, adok néktek hatalmat, hogy kígyókon és skorpiókon tapodjatok, és az ellenségnek minden erején; és semmi nem árthat néktek. 

Apostolok Cselekedetei 28: 3-5
Mikor pedig Pál nagy sok venyigét szedett és a tűzre tette, egy vipera a melegből kimászva, az ő kezére ragada. Mikor pedig látták a barbárok az ő kezéről függeni a mérges kígyót, mondják vala egymásnak: Nyilván gyilkos ez az ember, kit nem hagya élni a bosszúállás, noha a tengerből megszabadult. De néki, minekutána a kígyót lerázta a tűzbe, semmi baja sem lett.

Jakab 4:7
Vessétek hát alá magatokat az Istennek; álljatok ellen az ördögnek, és elfut tőletek.

1 Péter 5:8
Józanok legyetek, vigyázzatok; mert a ti ellenségetek, az ördög, mint ordító oroszlán szerte jár, keresve, kit nyeljen el