2012. június 25., hétfő

2012 június 25.

A Prófétálás Szelleme Hírlevél
Faith Tabernacle
2012 június 25.

A TROMBITA, BILL BURNS:
Keljetek fel, Én népem, mert valóban most van a legkellemesebb órátok. Ez nem csak egy szófordulat, hanem egy szellemi igazság. Mert az a szándékom, hogy egy dicsőséges egyházat hozzak elő. És meg is fog történni. Hát azt mondom, keljetek fel! Rázzátok le a csüggedés szennyét. Harcoljátok meg a hit nemes harcát a csüggedés erői ellen. Bizony, diadalmaskodni fogtok, mert Én vagyok veletek. Veletek vagyok, hogy megerősítselek és elhordozzalak titeket az élet megpróbáltatásain keresztül. Veletek megyek a tűzön át és a vízen is. Veletek leszek, amikor a szél elsodor benneteket az Én céljaim teljességébe. Keljetek fel, és emeljétek fel a kezeket, amelyek erőtlenül voltak leeresztve. Az erőtlen lépteiteket erősítsétek meg. Azok, akik velem jönnek és az Én erősségemre és hatalmamra támaszkodnak, övék lesz a győzelem. Megszabadítalak benneteket mindentől, ami hátráltat. Eltávolítom előletek a botrányköveket, amiket az ellenség tett az ösvényetekre. Utat készítek nektek, hogy bejöjjetek a rendeltetésetek teljességébe. Mert el lett határozva a mennyei tanácsban, és meg lesz valósítva az Én Szellemem által, mondja az Úr.

APRÓ JELEK EGY LÁGY SZÉLBEN, MARSHA BURNS:
Nehogy megengedd, hogy a csalódás vagy a csüggedés aláássa a hitedet. Erősnek kell maradnia a hitednek, ha meg akarod kapni amit ígértem, mondja az Úr. A hitetlenség az ellenséged. Róma 4:20 Az Istennek ígéretében sem kételkedett hitetlenséggel, hanem erős volt a hitben, dicsőséget adván az Istennek.