2012. június 14., csütörtök

2012 június 14.

A Prófétálás Szelleme Hírlevél
Faith Tabernacle
2012 június 14.


APRÓ JELEK EGY LÁGY SZÉLBEN, MARSHA BURNS:

Látom a nehézségeidet és a küzdelmeidet. Valójában nagyon is tisztában vagyok az életed minden egyes részletével, mondja az Úr. És az igazat mondom neked: bízhatsz Bennem, hogy biztonságosan és győzedelmesen átviszlek ezeken a kíméletlen körülményeken. Mindössze annyit kell tenned, hogy ápold magadban a hitedet és összpontosítsd a figyelmedet továbbra is. Nem hagylak magadra, elhagyatottan. Hadd vezesselek át a bizonytalanság zűrzavarán és a problémás helyzeteken. Tudd meg, hogy Én a te oldaladon állok, és veled vagyok.

Zsoltár 18:36-37 És adtad nékem a te üdvösségednek pajzsát, és a te jobbod megszilárdított engem, és a te jóvoltod felmagasztalt engem. Kiszélesítetted lépésemet alattam, és nem tántorogtak lábaim.