2012. május 7., hétfő

2012 május 7.

A Prófétálás Szelleme Hírlevél
Faith Tabernacle
2012 május 7.


A TROMBITA, BILL BURNS:


Szeretteim, most bizony annak van az ideje, amikor növekedni tudtok; méghozzá rendkívüli mértékben és túláradóan, túl mindazon, amit el tudtok képzelni. Ezért azt mondom most, hogy ültessétek el a magvaitokat; öntözzétek meg; tartsátok a hit húzóereje alatt, mert az Én igém soha nem tér vissza üresen, hanem mindig előhozza azt, ami meg lett mondva. Élvezzétek a jelenlétemet, és legyetek betöltve azzal az vidámsággal, amit nektek készítettem! Jöjjetek arra a helyre, ahol az örömötök kibeszélhetetlen, és telve van dicsőséggel. Jöjjetek az Én békességembe, ami minden értelmet felülhalad. És emlékezzetek rá, hogy Én nem csak veletek vagyok, hanem a ti oldalatokon, értetek vagyok. Itt vagyok, hogy vezesselek titeket, utat mutassak nektek, és minden jóval megáldjalak benneteket. Fogadjátok!


APRÓ JELEK EGY LÁGY SZÉLBEN, MARSHA BURNS:


Utasítsd vissza, és ne hagyd, hogy a félelem és a megfélemlítés visszatartson attól, hogy átlépj az ajándékaid és az elhívásod következő fázisába. Az ellenség azt akarná, hogy leragadj azon a helyen, ahol nem vagy biztonságban, de Én hívlak téged, hogy legyen bizodalmad Bennem, mondja az Úr, hogy erővel ruházlak fel minden szükséges dolog megcselekvésére. Én vagyok a te erősséged és pajzsod. Zsoltárok 28:7 Az Úr az én erőm és pajzsom, Őbenne bízott szívem és Ő megsegített; örvendve örvend felette szívem és énekemmel dicsérem Őt.