2012. április 2., hétfő

A Prófétálás Szelleme Hírlevél 2012 április 2

A Prófétálás Szelleme Hírlevél
Faith Tabernacle
2012 április 2.

A TROMBITA, BILL BURNS:

Most jön a megprófétált áldás ideje. Azért száll rátok ez az áldás, mert elhatároztátok, hogy végigmentek. Csatarendben jöttetek elő, és megharcoltátok a hit nemes harcát. Figyelemreméltó állhatatosságot tanúsítottatok az utóbbi időszakban. Ragaszkodtatok az Én igémhez. Használtátok a fegyvereket, amelyeket Én adtam nektek. Valóban megharcoltátok a hit nemes harcát. És most emiatt eljövök, hogy megáldjalak titeket. Most készültök belépni a nagy áldás időszakába, ami felülmúlja a legmerészebb álmaitokat és a szívetek elképzeléseit. Mert eljövök, hogy elvezessem a menyasszonyomat a kincseinek a teljességébe. Ezek a királyság bemutatásának a napjai, és Én rajtatok keresztül mutatom be a királyságomat. Hittetek, ezért kapni fogtok, mondja a Szentséges Úr Isten.

APRÓ JELEK EGY LÁGY SZÉLBEN, MARSHA BURNS:

Figyeljétek és csodáljátok a szellemi észlelőképességeteknek és a szellemi élményeiteknek a kiszélesedését. A szellemi világ olyan módokon nyílik meg előttetek, ahogy eddig el sem tudtátok képzelni. Készüljetek fel erre a nagy kiterjedésű, nyílt területre való belépésre - azáltal, hogy gyorsan elbántok a világi dolgokkal és gondokkal. Szánjátok rá magatokat, hogy keressétek a királyságom nagyobb kinyilatkoztatását, mondja az Úr. Apostolok Cselekedetei 26:16 De kelj fel, és állj a lábadra, mert azért jelentem meg neked, hogy szolgámmá tegyelek, hogy tanúbizonyságot tegyél arról, amiket láttál, és arról, amit ezután fogok neked magamról kijelenteni.