2012. március 12., hétfő

A Prófétálás Szelleme Hírlevél 2012 március 12

A Prófétálás Szelleme Hírlevél
Faith Tabernacle
2012 március 12.

A TROMBITA, BILL BURNS:
Az Én zászlóm fölötted a győzelem. Ha odanézel, és ha szellemi kapcsolatot veszel fel Velem, látni fogod, hogy győzelemre rendeltettél. Mindegy mik az esélyeid, mindegy milyen heves a harc, mindegy milyen szintű az a feddés, amire szükség van, mindegy min mész keresztül ebben az időben, értsd meg, hogy most a háború ideje van, és az ellenség téged akar. Az ellenséged a káosz, és ő teremti meg azokat a helyzeteket és azokat a dolgokat, amelyek visszatartó erővel hatnak rád. De te még ma határozd el, hogy győzni fogsz, mert Én veled vagyok, mindig diadalban vezetlek, mindig átsegítelek, és vigyázok rád. Nem vagy egyedül ebben a harcban. Arra bátorítalak, hogy folytasd a hit nemes harcának a megharcolását. Kelj fel, és hirdesd ki a győzelmedet a mennyei magasságokba! Írj egy győzelmi rendeletet az életed fölött! Kelj fel, és indulj a csatába! Én veled vagyok, mondja az Úr.

APRÓ JELEK EGY LÁGY SZÉLBEN, MARSHA BURNS:
Arra vagy elhívva, hogy állj a Bástyára, és őrködj. Ez a bástya egy szellemi erőd, egy biztonságos hely, ahol meg tudod védeni magad az ellenség támadásaitól. Én pedig igazán mondom neked, hogy most annak van az ideje, amikor őrt kell állnod és figyelned kell egy magas helyről a Szellemben, ahonnan látod és meg tudod figyelni a csatát. Azután arról a helyről tudsz harcolni, ami az erősség és bölcsesség helye, hogy megszerezd a győzelmet minden támadás felett. Legyél erős és bátorságos, mondja az Úr. A harcaid mindig feltárják azokat a helyeket benned, ahol önmagadra támaszkodsz és ahol gyenge vagy.
Habakuk 2:1 Elfoglalom az őrhelyemet, és megállok a bástyán, és figyelek, hogy meglássam, mit mond nekem, és mit feleljek, amikor feddést kapok.