2012. március 30., péntek

A mennyei utazó élete

Kat Kerr tíz éven keresztül mennyei utazásokban részesült, majd azt a feladatot kapta, hogy tárja fel, mutassa be az emberek előtt a Mennyet. Ezt meg is teszi a könyvében, aminek a címe "Revealing Heaven". Ezt a könyvét ismerteti a  http://revealingheaven.com weboldalon, ahol többek között rövid bemutatkozást is ír magáról. Ezt azért fordítom le, mert nekem személy szerint nagyon tetszik, ha ilyen élményeken keresztülment emberek földi életéről is olvashatok, és úgy gondolom, nektek is tetszeni fog.

Kat Kerr bemutatkozásának a magyar fordítása:


*~*~*

Négy éves koromban fogadtam el Jézust, és azóta is szoros kapcsolatban vagyok Vele. Nem éltem tökéletes életet, de mindig gyorsan megtértem, ha bűnt követtem el. Az Apám csodálatos példát állított elém, és amióta szorosan együtt dolgoztam vele az embereket segítve 18 éven át, az életem az ő életének a kiterjesztése lett! Sokat beszélek a családomról, ugyanis amíg felnevelkedtem, csak ők voltak nekem. Mindannyian segítettek nekem azzá válni, aki vagyok, és mindig is szeretni fogom őket. A "dolgok" nem voltak annyira fontosak a házunkban, és bár nem volt sok mindenünk, megosztoztunk azon, amink volt.

Ha a "vallásos" bizonyítványaimra vagytok kíváncsiak, ezek a következők: lelkészi igazolvánnyal rendelkezem (1981 óta), de nem használom a lelkészi címet. Prófétai területen szolgálok ("látnoki" kenettel) több mint 25 éve. Egy kipróbált prófétának a tekintélye alatt kaptam kiképzést és végeztem szolgálatot éveken át, ő Dr. Don Lynch. A gyülekezeti otthonom által a városi közbenjáró csoport tagja voltam, valamint az imát kérő emberek felé szolgáló csoport tagja is voltam. Szolgáltam gyermekszolgálatban, nyári Bibliaiskolában, és vezettem a vendéglátó csapatot is. Számos konferencián vettem részt sokféle pozíciót betöltve, különböző szolgáló szervezetekkel, és benne voltam a Victory (Győzelem) szolgálócsoportunkban is, több mint 20 éven át.

Azok a bizonyítványok, amelyek a leginkább megnyerőek az Úr szemében, a következők: Tisztelni a szüleimet minden időben, nem csak gyermekként, hanem most is, felnőttkoromban. Alávetni magamat az én csodálatos férjemnek 29 éven át, még akkor is, amikor nem értettem a döntéseit. Isten dolgait tanítani a három lányomnak, azáltal, hogy MEGÉLEM az Igét, és nem csak beszélek róla. Bőkezűen adakozni, azután is, miután az életem egyik időszakában elvesztettem mindenemet, és valaki másnak a lakásában kellett a földön aludnom. Kifejleszteni az Önfeledt Imádat életformáját, az életem nyilvánvaló körülményei és helyzetei ellenére is. Gyermekként bízni Benne, megkérdőjelezhetetlenül! Hálásnak lenni mindenért, amit Ő ad nekem, még a kis dolgokért is! Megosztani másokkal azt, amim van, amikor szükségük van rá. Minden este arra szánni több órát, hogy dicsőítsek és imádkozzak; majd minden reggel azzal ébredni, hogy köszöntöm az Atyát, az én Uramat Jézust, és a legjobb barátomat, a Szent Szellemet. Az "értük" élt életem a legnagyobb bizonyítványom!

Rendkívül nagy megtiszteltetés, hogy Isten kiválasztott erre a feladatra, pedig soha nem kértem ezt; átengedtem magam Neki, hogy olyan módon használhat engem, ahogyan csak akarja. Az Atya akaratának "alávetett" életet kell élned, ha ilyen bensőséges kapcsolatot szeretnél kialakítani. A dicsőítés életformává válik, nem csak egy szokássá, és az engedelmesség is a dicsőítés egyik formája. Folyamatosan tudatosítom magamban, hogy mi az, ami bejön a házamba, bármilyen média által, ugyanis amibe belépsz, az is beléd megy!

A Mennyben átélt élményeim előtt huszonnégy éven át kulcspozíciókban voltam az üzleti világban, most pedig a One Quest International Corp. elnöke vagyok, amely azzal a céllal lett létrehozva, hogy a Menny ki legyen jelentve (be legyen mutatva) a földön. Sok projektet tervezünk a közeljövőben kivitelezni, ennek a látásnak a betöltése érdekében. Az egyik projekt egy gyermek kalandjairól szól a Mennyben; ami egy könyvsorozat lesz a Revealing Heaven könyv alapján, gyermekek számára érthető módon.
*~*~*