2012. február 23., csütörtök

A Prófétálás Szelleme Hírlevél 2012 február 23

A PRÓFÉTÁLÁS SZELLEME HÍRLEVÉL
Faith tabernacle of Kremmling
2012 február 23.

APRÓ JELEK EGY LÁGY SZÉLBEN, MARSHA BURNS:

Az, hogy mennyire vagy jó állapotban, azon múlik, hogy hajlandó vagy-e a Szellemem által vezetve lenni, hogy ha azt mondom: "Menj", akkor mész; és amikor azt mondom "Gyere", akkor jössz. Én vezérellek téged, és igazgatom minden lépésedet, de azt te döntöd el, hogy engedsz-e a szellemi folyam sodrásának. Nagyon is könnyen edzetté teheted az akaratodat arra, hogy megtedd amit akarsz az Én vezetésemtől függetlenül, viszont neked lesz hasznos, ha együttműködsz a Szellem munkálkodásával, mondja az Úr.

János 14:23 "Felelt Jézus, és azt mondta neki: Ha valaki szeret engem, az én beszédemet megtartja, és az én Atyám szeretni fogja azt, és őhozzá megyünk és nála készítünk lakást."