2012. február 3., péntek

2012 02 03

APRÓ JELEK EGY LÁGY SZÉLBEN. Marsha Burns--12/02/03:

Bátorítsd magadat, mondja az Úr. Kelj fel és erősítsd meg magadat abban a hitben, hogy Én átsegítelek minden olyan helyzeten, ami magában hordozza annak a lehetőségét, hogy csüggedésbe taszítson téged. Kérd, és Én adok bölcsességet, és megmutatom, mi az, amit meg kell tenned. A legerőtlenebb pillanatodban meg foglak erősíteni. Én veled vagyok, és nem hagylak el. Teljes mértékben vesd Belém a bizalmadat, mert Én ki foglak menteni még a legszörnyűbb helyzetekből is, és új magaslati helyekre emellek fel. Ne legyen benned félelem!
2 Korinthus 12:9 És ezt mondá nékem: Elég néked az én kegyelmem; mert az én erőm erőtlenség által végeztetik el. Nagy örömest dicsekszem azért az én erőtlenségeimmel, hogy a Krisztus ereje lakozzék énbennem.