2011. december 19., hétfő

2011 12 19

A TROMBITA, Bill Burns:
Igazán, igazán mondom nektek, hogy ez a nap a visszaszerzés napja, úgyhogy keljetek fel megújult reménységgel. Nyerjetek hozzáférést az Én jóságomhoz. Mert bizonyosan helyreállítom azt, amit elloptak tőletek. A helyreállítás folyamata az Én szolgálatom részeként jött el hozzátok. Azért jöttem, hogy szabaddá tegyem a népemet, és továbbra is ez a folyamat lesz érvényben, mert időről időre helyreállítom őket, amikor szükséges. Vegyétek át ma a helyreállítás erejét, és hadd szállja meg most az élő Isten Szelleme a szellemi tereteket; hadd borítson el; hadd öleljen át. Hadd vonjon közel Jézus szívéhez az Isten Szelleme. Legyen tiétek újra ez a pillanat, az első szeretetetek ereje; az Ő jelenlétének az ereje és a pozíciótok Isten királyságában. Nyerjétek vissza a győzelmi pozíciótokat, mondja az Úr, mert bizonnyal, az a tiétek.


APRÓ JELEK EGY LÁGY SZÉLBEN, Marsha Burns:

Azoknak, akik úgy érzik, hogy az energia náluk ritkaság számba megy: az ellenség minden tőle telhetőt megtett, hogy kimerítsen. De Én azt mondom nektek, hogy nem fogjátok megtalálni az erősségeteket a természetes világban, mert abból fakad, ha szellemi öröme van az embernek. Jöjjetek a jelenlétembe, és vegyétek át az Én örömömet, amely örökkévaló, és nem függ az ifjúságotoktól vagy a természetes vitalitásotoktól. Gyertek, mondja az Úr. Nehémiás 8:10 Ekkor azt mondta nekik: "Menjetek utatokra, egyétek a kövéret, igyátok az édeset, és küldjetek részt azoknak, akiknek nem lett készítve semmi; mert ez a nap szent a mi Urunknak. Ne szomorkodjatok, mert az Úr öröme a ti erősségetek."