2011. december 7., szerda

2011 12 06

A TROMBITA, Bill Burns:
Emelkedjetek fel, Én népem, és így vegyétek át azt, amit cselekszem közöttetek! Emelkedjetek fel, és vegyétek át a Szentséges Szellem erejét. Emelkedjetek mennyei helyre, és ne legyetek tovább földhöz kötöttek! Mert Én ajtót nyitottam a mennyekben. Egy ösvényt készítettem számotokra, hogy azon jöjjetek. És bizony mondom, ha ezen az ösvényen jártok, akkor bejárást kaptok az Én királyságom dicsőségébe. Lehetőségetek lesz arra, hogy a látás völgyében járjatok, és az a látás, amit Én mutatok nektek, örökre megváltoztat titeket. Emelkedjetek fel, hogy elhiggyétek, hogy győztesek lesztek minden helyzetben és minden körülmény között. Keljetek fel, és vegyétek át ennek a korszaknak az erejét, mondja az Úr Isten.

APRÓ JELEK EGY LÁGY SZÉLBEN, Marsha Burns:
Emelkedjetek fel, és vegyétek át azt az erősséget, ami Bennem található, mondja az Úr. Én valóban alátok terjesztettem a karjaimat; Én vagyok a ti menedéketek és a biztonsági helyetek. Jöjjetek Hozzám hittel, és kapjátok meg mindazt, amire szükségetek van. Én a ti oldalatokon vagyok és nem ellenetek, és Én fogok bölcsességet és útmutatást adni nektek minden körülmények között. Legyetek erősek és bátorságosak! 5 Mózes 33:27 Az örökkévaló Isten a te menedéked, alattad vannak örökkévaló karjai; Kiűzi előled az ellenséget, és ezt mondja: "Pusztítsd!"