2011. június 25., szombat

2011 06 24

APRÓ JELEK EGY LÁGY SZÉLBEN, Marsha Burns -- 11/6/24:

Az első naptól fogva, amikor a megismerésemre adtad a szívedet, veled vagyok. Már megmondtam neked, hogy soha nem foglak elhagyni és nem fogok eltávozni tőled; ez az igazság. Emlékeztetőnek mondom, hogy nem vagy egyedül, és Én vezérelni és oltalmazni foglak téged, miközben továbbra is keresni fogod az arcomat és bízol Bennem. Ne félj, mert Én veled vagyok, mondja az Úr, és Én bölcsességet fogok adni neked a bizonytalanság idején. Indulj el az Én Szellemem erejében!

Zsoltár 23:1-6 Az ÚR az én pásztorom; nem fogok szűkölködni. Ő lenyugtat engem zöld legelőkön; a csendes vizek mellett vezet engem. Ő helyreállítja a lelkemet; az igazságosság ösvényén vezet engem az Ő neve miatt. Bizony, még ha a halál árnyékának a völgyén megyek is át, nem félek semmi gonosztól; mert Te velem vagy; a Te vessződ és botod, azok vigasztalnak engem. Te asztalt terítesz előttem ellenségeim jelenlétében; a fejemet olajjal kened meg; a poharam túlcsordul. Bizony, jóság és irgalom fog követni engem az életem minden napján; én pedig az ÚR házában fogok lakni örökké.