2011. június 2., csütörtök

2011 05 30

A TROMBITA, Bill Burns -- 11/5/30

Azt mondom nektek, szeretteim, hogy az Én szemeim átkutatják a földet az Én szívem szerint való emberekért. Azokat keresem, akik az Én jelenlétemet és az Én Igém szellemi módon való megértését keresik. Keresem a látókat - azokat, akik a Szellem birodalmában látnak. Kibocsátom a felkenteket; az Én szentjeimet, akik az Én hadseregem lesznek, amely felkel és erővel megy előre. Soha többé nem lesz olyan nemzedék, mint ők, mert ők lesznek az utolsó generáció, egy dicsőséges nemzedék, olyan, amely a parancsait a Seregek Urától kapja. Azért küldöm ki őket, hogy az Én céljaimat beteljesítsék. Azért azt mondom, ismerjétek fel, hogy ez itt valóban az idők vége, és ez bevezetése az eljövendő dolgoknak, amelyek pusztulást hoznak a földre. Ezért helyezzétek magatokat hitbe a mai napon és szánjátok oda magatokat az Én céljaimra, azt mondja az Úr.

APRÓ JELEK EGY LÁGY SZÉLBEN, Marsha Burns -- 11/5/30

Az ellenség folyamatosan keresi a fegyverzeteteken lévő réseket, illetve azokat a helyeket, ahol nem vagytok teljes védelem alatt, hogy ezáltal támadjon titeket. A gyengeség ezen helyei azért léteznek, mert a lelketek kívánságai elsőbbséget kaptak az igazság és jogosság előtt. Nagyszerű lehetőségeitek lesznek, hogy felülemelkedjetek a hústest cselekedetein és legyőzzétek a sötétség munkáit. Adtam nektek hatalmat és képességet a győzelem megszerzésére, azt mondja az Úr.

Efézus 5:11 És ne legyen közösségetek a sötétség gyümölcstelen cselekedeteivel, hanem inkább fedjétek fel azokat.