2011. május 25., szerda

2011 05 25

APRÓ JELEK EGY LÁGY SZÉLBEN, Marsha Burns --11/ 5/25

A szemeim átkutatják az egész földet, hogy lássam, ki szól majd az Én nevemben. Keresem a szív tisztaságát és az Én hangom erőteljes pontossággal történő meghallását. Azokat keresem, akik felülemelkednek az önjelölt próféták világias beszédein, amelyek részben vas, részben agyag -- részben Szellem és részben hústest. Mert azok a szavak nem hordozzák az Én kenetem erejét, nem adnak igazi útmutatást népemnek és nem is változtatják meg az életüket. Az Én hangom csendes, szelíd hangként hallható a titkos helyeken, de ugyanakkor zengve visszhangzik és teremt. Meghalljátok-e, amikor szólok?- azt mondja az Úr.

Ésaiás 6:8 Ismét hallottam az Úr hangját, ahogy mondta: "Kit küldjek el, és ki megy el nekünk?" Én pedig így szóltam: "Itt vagyok! Küldj el engem."