2011. május 4., szerda

2011 05 04

APRÓ JELEK EGY LÁGY SZÉLBEN, Marsha Burns -- 11/5/4:

Szeretteim, ha idefigyeltek Rám és gondosan figyeltek, akkor feltárom előttetek azokat a gondolatokat és érzelmeket, amelyek az Én igémmel ellentétesek, mondja az Úr. Egy társaságot emelek most fel, amely olyanokból áll, akik Velem együtt fognak uralkodni, de nem irányíthattok úgy, hogy nem az Én irányelveimhez, nem a királyságom szellemi törvényeihez tartjátok magatokat. A gondolataitokban és érzelmeitekben dédelgetett dolgok között sok olyan szokás van, amit meg kell törni, ha fel akartok emelkedni a Szellem erejében. Viszont figyelmeztetlek benneteket, hogy az a kísértés fog érni, hogy a test szerinti kárhoztatásba essetek, ahelyett, hogy engednétek, hogy az Én dorgálásomban részesüljetek, mint fiak.
Zsidókhoz írt levél 8:10 Mert ez az a szövetség, amelyet Izrael házával kötök azok után a napok után, mondja az ÚR: a törvényeimet az elméjükbe helyezem és a szívükre írom; és Én leszek az ő Istenük, és ők az Én népem lesznek.