2011. május 3., kedd

2011 05 03

APRÓ JELEK EGY LÁGY SZÉLBEN, Marsha Burns -- 11/5/3

Visszaemlékeztem a Babilonban lévő izraelitákra, ahogy a hárfáikat a fűzfákra függesztették, és hallottam, amint az Úr azt mondta: "Én népem, közületek sokan nem emeltétek fel a szavatokat énekre és nem játszottatok hangszeren az életetekben lévő elnyomatás idején. De Én felszabadítalak benneteket a leigázottság alól, hogy új éneket énekeljetek, amely természetfölötti örömmel tör elő, és ez felülmúlja a körülményeiteket és a szenvedéseiteket. Ez az az öröm, amely a Szellemben való lakozásból ered; a harc és a győzelem igazi öröme"- azt mondja az Úr.

Zsoltárok 137:1 Babilon folyóvizeinél, ott ültünk és sírtunk, igen, sírtunk, amikor megemlékeztünk Sionról. A fűzfák közepére akasztottuk hárfáinkat. Mert ott azok, akik fogságba vittek minket, arra kértek, hogy énekeljünk, és azok, akik kifosztottak minket, vidámságot kértek tőlünk és így szóltak: "Énekeljetek nekünk egyet Sion dalai közül!" "Hogyan énekelnénk az ÚR énekét idegen földön? Ha elfelejtkezem rólad, ó, Jeruzsálem, az én jobb kezem felejtse el a készségét és ismeretét!"