2011. április 28., csütörtök

Elaine Tavolacci: Isteni letétek

Isteni letétek
Elaine Tavolacci

   
Egyik nap egy bankban várakoztam. Felnéztem, és egy feliratot láttam meg a falom, ami megragadta a figyelmemet. Ez állt rajta: A MA DÖNTÉSEI KIHATNAK A HOLNAP HOZADÉKAIRA. Amikor ezt elolvastam, megerősítés és kinyilatkoztatás is volt számomra. 
Az emberek azért helyezik el bankban a pénzüket, mert hiszik, hogy így biztonságos helyen tartják. Az emberek oda helyezik el a pénzt, ahol a legnagyobb kamatot fogják kapni. Amit a bensőnkben letétbe helyezünk, az vagy hasznot vagy kárt fog hozni a szellemi életünk számára. Meg fogja határozni a holnap hozadékait az életünkben.

Az Úr azt mondja, sokan vagytok, akik isteni letéteket helyeztetek el az évek során, azzal hogy folyamatosan az Én Igémen álltatok és imádkoztatok még akkor is, amikor nem láttátok az eredményeket. Hűségesek voltatok a nyomorúságok között és állhatatosak akkor is, amikor viharok tomboltak körülöttetek. Én az igazságosság Istene vagyok, és Én tiszteletben tartom az Én Igémet. Kibocsátom az ajándékokat, amiket ígértem nektek, és kibocsátalak azokba a szolgálatokba, amelyek nektek lettek rendelve. Azoknak, akik gondatlanok voltak a Velem való járásukban, azt mondom, hogy térjetek vissza arra a helyre, ahol egykor voltatok, és Én befogadlak benneteket és újra helyreállítalak.

Maradj éber és vegyél észre mindent, ami megpróbál leterelni az útvonalról, vagy meg akarja akadályozni hogy Velem járj. Én ajándékokat helyeztem letétbe benned, amelyeket nem láttál még kibontakozni. Sokan közületek készen álltok arra, hogy a nektek rendelt szolgálatokban és elhívásokban járjatok. Ne féljetek kilépni, mert Én veletek vagyok, és Én elhelyezlek és el is kísérlek benneteket. Ne rejtsétek el a talentumaitokat, hanem készüljetek fel arra, hogy belépjetek a számotokra készített tervembe, mondja az Úr

Máté 6: 19 - 21
Ne gyűjtsetek magatoknak kincseket a földön, hol a rozsda és a moly megemészti, és ahol a tolvajok kiássák és ellopják;  Hanem gyűjtsetek magatoknak kincseket mennyben, ahol sem a rozsda, sem a moly meg nem emészti, és ahol a tolvajok ki nem ássák, sem el nem lopják. Mert ahol van a ti kincsetek, ott van a ti szívetek is.

Galata 6:7 - 9
Ne tévelyegjetek, Isten nem csúfoltatik meg; mert a mit vet az ember, azt aratja is. Mert aki vet az ő testének, a testből arat veszedelmet; aki pedig vet a Szellemnek, a Szellemből arat örök életet. A jótéteményben pedig meg ne restüljünk, mert a maga idejében aratunk, ha el nem lankadunk.