2011. április 27., szerda

2011 04 27

APRÓ JELEK EGY LÁGY SZÉLBEN, Marsha Burns -- 11/4/27:

Egy látomásban magamat láttam, ahogy egy híd közepén álltam, és egy furcsa érzés párosult ahhoz, hogy abban a helyzetben voltam. Olyan volt, mintha leváltam volna, vagy elszeparálódtam volna attól a megszokott, ismerős környezettől, amelyben mindig kényelmesen érzem magam, és ki is tudom alakítani magamnak a kényelmet. Így, mivel most úgy éreztem, hogy nem találom a helyemet, megkérdeztem az Urat, hogy miről szól ez. Ezt mondta: "Újra átmeneti szakaszban jársz szellemileg, arról a helyről, ahol stabilan, erősen fel voltál épülve, arra a helyre, ahol Én újra felépítelek és megerősítelek téged. Én most egy nagyobb, kézzelfogható hitnek a pozíciójába viszlek, ahol elérhetőbb leszel a Szellemem mozgása számára. Maradj éber készenlétben, és ne tegyél semmit a vezetésem nélkül."
Zsoltár 119:133 Igazgasd a lépéseimet a te igéd által, és ne engedd, hogy bűn uralkodjon felettem.