2011. március 28., hétfő

2011 03 28

A TROMBITA, Bill Burns -- 11/3/28: 
Az Úr azt mondja, hogy azért jöttem, hogy olyan életet adjak nektek, ami tele van örömmel, békességgel és áldásokkal, amelyek nagyban felülmúlják és meghaladják mindazt, amit el tudtok képzelni, vagy amire csak gondolni tudtok. Azért jöttem, hogy örökkévaló életet adjak nektek. A ti életetekben megelevenedő életem igazságként fog megnyilvánulni, ami szabaddá tesz benneteket. Fel fogjátok tárni a sötétség kincseit, és a homályos helyeken elrejtett dolgokat, mivel csak kevesen törtek utat odabentre. Hamarosan természetfeletti egyházzá váltok; olyan egyházzá, amelyik megkapja Isten titkait. Arra buzdítalak, hogy jöjjetek fel magasabbra. Ebben a szellemi feljövetelben meg fogjátok ismerni az eljövendő dolgokat, és megismeritek azokat, amik jelen vannak körülöttetek a szellemvilágban. És igen, még a látomás völgyén is végigvezetlek benneteket, és elvezetlek a számotokra készített dolgok teljességébe. Hát jöjjetek. Dobjátok le ami visszatart és oldozzátok ki magatokat a bilincseitekből. Meneteljetek előre reménységgel és várakozással. Jöjjetek bátran a trónom elé, mondja az Úr, és lakozzatok az Én jelenlétemben, ahol minden lehetségessé válik. Mert ezeket a dolgokat nektek adtam, hogy megismerjétek, és hogy megértsétek azoknak a titkoknak a teljességét, amelyek be vannak pecsételve. Arra várok, hogy felfedezzétek ezeket az igazságokat; hogy megtaláljátok ezeket a titkokat; hogy feltárjátok a sötétség kincseit és a Krisztus Jézusban való élet gazdagságát, mondja a Mindenható Úr Isten.


APRÓ JELEK EGY LÁGY SZÉLBEN, Marsha Burns -- 11/3/28: 

Volt egy látomásom egy bányáról, és azt láttam, hogy az egyik bányaaknát dinamittal berobbantották, hogy beomoljon. Ez egy biztonsági intézkedés volt a bányászok számára. Majd hallottam, hogy az Úr azt mondja, hogy le fogja zárni a kutatásunk bizonyos területeit, amelyek veszélyesek a szellemi stabilitásunkra és növekedésünkre nézvre. Azért fogja ezt tenni, hogy továbbra is a dolgunkra koncentráljunk és biztonságban maradjunk. Zsoltárok 37:23 A jó ember lépéseit az Úr rendeli, és Ő gyönyörködik annak az útjában.