2011. március 8., kedd

2011 03 08

APRÓ JELEK EGY LÁGY SZÉLBEN, Marsha Burns -- 11/3/8

Igazatok van a programtervek időzítését illetően, de nem a ti időkereteitek szerint. Ti az Én tekintélyem és Királyságom uralma alá helyeztétek magatokat, ahol a földi értelemben vett idő csak másodlagos szerepet játszik. Megbeszélhetitek a találkozóitokat és időzíthetitek a programjaitokat, de emlékeznetek kell, hogy az Én veletek kapcsolatos céljaim felváltják és így hatálytalanítják a természetes terveket. Mert Én minden dolgot látok és ismerek, és Én tudom, hogyan hozzam elő és vigyem véghez azt, ami a legjobb a számotokra, azt mondja az Úr.

Jeremiás 29:11 Mert Én tudom az Én gondolataimat, amelyeket felőletek gondolok, azt mondja az ÚR, azok a békesség gondolatai és nem a gonosz dolgoké, hogy jövőt és békességet adjak nektek.