2011. március 7., hétfő

2011 03 07

A TROMBITA, Bill Burns -- 11/3/7:
Keljetek fel ma, ti világosság gyermekei. Jöjjetek elő a mostani időszak hitével. Mert kihirdettem a kürtzengés szellemi időszakát; egy olyan időszakot, amelyben minden rabságtól megszabadultok; egy olyan időszakot, amelyben helyre lesztek állítva, és amitek volt, az visszatér hozzátok. Ezért jöjjetek hittel, reménységgel, és elvárással. Azért jöjjetek, hogy kapjatok, mert Én azért jövök, hogy adjak. És ha Én, a ti Uratok, ajándékokkal jövök, hogy odaadjam azokat nektek, akkor nem fogjátok vajon átvenni ezeket? Nem fogtok vajon hinni ezekben? És nem fogjátok vajon megengedni, hogy a kezetekbe helyezzem azokat?, mondja a Szentséges. Sokan közületek sötét völgyeken mentetek át.; küzdöttetek az elnyomással és a lenyomással. Az életetek körülményei nem voltak vidámak. Az ellenség támadott. Betegség is jött. De Én azt mondom nektek, keljetek fel a győzelemre! Sokan közületek ismeritek a Siralom völgyét, a sírás helyét. Ismeritek a lélek sötét éjszakáját. Ismeritek azokat a helyeket, ahol a Sátán rabságban tartott titeket, és ezeken a rabság helyein a szabadság gondolata is elszállt tőletek. De Én nagyobb vagyok, mint a gonosz, mert Én azért jöttem, hogy elpusztítsam azokat a rabláncokat, amelyeket rátok rakott, és kitöröm a börtönajtókat, és kivezetlek titeket a királyságom világosságába és dicsőségébe. Ebből a célból jöttem -- hogy leromboljam az ördög munkáit, amelyek ellenetek készültek, és hogy elővezesselek benneteket az Én királyságom dicsőségébe, mondja az Úr.

APRÓ JELEK EGY LÁGY SZÉLBEN, Marsha Burns -- 11/3/7:
Készülj fel az előmenetelre a keneted és a kreativitásod területein. Figyeld az adódó lehetőségeket az adottságaid nagyobb és teljesebb kifejeződésére, mind szellemi mind természetes téren. Én pedig megszilárdítalak bizakodással és bátorsággal, hogy mindent megtegyél, amit eléd helyeztem. Gyakorold a hitedet, mondja az Úr. Filippi 4:13 Mindent meg tudok tenni Krisztus által, aki megerősít engem.