2011. március 1., kedd

2011 03 01

A TROMBITA, Bill Burns -- 11/3/1
Ma szélként, vízként, tűzként és esőként jövök hozzátok, ahol az Én dicsőségem lakozik, hogy virágozzatok az Én Királyságomban, és ne legyetek többé zaklatottak, elnyomottak és kárhoztatás alatt élők. Eljövök, hogy szabaddá tegyelek és dicsőségbe hívjalak be titeket. Arra szólítalak fel benneteket, hogy dobjatok félre mindent, ami akadályoz titeket, és hit által jöjjetek, hogy elfogadjátok azt, amit készítek. Egy friss szellemi légkört árasztok ki, amely az Én Szent Szellemembe való bemerülést hozza el számotokra. Gyertek várakozással, örömmel, békességgel és hittel. Gyertek és fogadjátok el. Most már többé ne tartsátok magatokat vissza a víztől; ne rejtőzzetek el a szél elől; ne álljatok ellene a tűznek. Inkább gyertek és élvezzétek az Én megnyilvánulásom teljességét és annak teljességét, aki Én Vagyok bennetek. Mert meg van írva, hogy a testetek a Szent Szellem temploma; az Élő Isten Szelleméé; azé az Istené, Aki átformál titeket, felruház erővel, megsegít, megtart az Úton és kijelenti nektek az Ő Királyságát. Gyertek és tanuljatok. Gyertek és éljetek. Gyertek és járjatok ma az Én jelenlétemben, azt mondja az Úr Isten.

APRÓ JELEK EGY LÁGY SZÉLBEN, Marsha Burns -- 11/3/1
Egy kisebb látomásban láttam egy szélcsengőt. Hiszem, hogy a szélcsengő minket jelképez, a hívők közösségét, ahogy a Szellem által mozdulnak. A szélcsengő szinte vibráló mozgása a Szél egyidejűleg megnyilvánuló hatása a Test minden tagján. És ahogy a szellemi szél fúj, a mi szellemünk bizonyságot tesz a Szent Szellemről és válaszolunk.

János 3:8 A szél fúj, ahová akar, és te hallod annak zúgását, de nem tudod megmondani, honnan jön és hova megy. Így van mindenki, aki a Szellemtől születik.