2011. február 21., hétfő

2011 02 21

A TROMBITA, Bill Burns -- 2011/2/21:
Jöjj Én népem, és rejtőzzetek el akár egy pillanatra is időnként, hogy felüdíthesselek és megújíthassalak titeket. Mert itt, a szív rejtekhelyén fogtok megújulni és felüdülni. A belső szobátok rejtekhelyén eljövök, és kellemes közösségben leszünk egymással. És ebből a közösséggyakorlásból fog származni a királyság áldása. Megtanítalak, hogyan kell a Szellemben járni; hogyan kell megismerni a Szellem hangját; hogyan kell felismerni a Szellem jeleit. Erről a helyről fog kiáradni a dicsőség, egészen úgy mint egy folyó, mondja a Magasságos. Hát jöjjetek. Jöjjetek és élvezzétek; részesüljetek ebből és legyetek egyek Velem, mondja a Mindenható. Mert ezekben a napokban ítélet jön a világra, ahogy már láthattátok is. De eddig még csak a jéghegy csúcsát láttátok. De ti, szeretteim, azt fogjátok tapasztalni, hogy rejtve lesztek a legnagyobb felfordulás elől is és az ellenség legnagyobb támadása elől is. Jöjjetek a mai napon, és tegyétek az Én helyemet a biztonságnak, az ellátásnak és az oltalomnak a helyévé, mondja az Úr Isten.

APRÓ JELEK EGY LÁGY SZÉLBEN, Marsha Burns -- 2011/2/21:
Én vagyok a ti probléma-megoldótok, mondja az Úr. Hozzátok Elém a problémáitokat és a kérdéseiteket, és Én megmutatom a megoldás útját, és igazgatni fogom a lépéseiteket. A ti részetek az, hogy bízzatok Bennem, és utasítsátok vissza a félelmet vagy a kétséget az én szándékomban vagy képességemben arra, hogy áthordozlak titeket minden nehéz helyzeten. Tápláljátok és gondozzátok a hiteteket! Példabeszédek 16:9 Az ember szíve tervezi meg az útját, de az Úr igazgatja a lépéseit.