2011. február 14., hétfő

2011 02 14

A TROMBITA, Bill Burns -- 2011/2/14:
Hát jöjjetek és keljetek fel gyermekeim, és ragyogjon a fényetek! Vegyétek át ennek az órának a kinyilatkoztatását. Emelkedjetek fel a ti helyetekre a királyságban, ahol az értelmeteket az Én jelenlétem táplálja. Amikor megadom a kijelentést azokra az időkre és időszakokra, amelyekben éltek, az nem csak azzal a céllal történik, hogy életet adjak nektek, hanem hogy előkészítse az előttetek álló ösvényt, hogy nagy örömmel járhassatok ezen az ösvényen. Tudjátok, hogy amikor Én egy ösvényt helyezek elétek, akkor el foglak vezérelni oda, ahol a sorsotok beteljesedik. Ne aggódjatok amiatt, ami mögöttetek van, mert Én vagyok a ti hátvédetek. Nem csak azt őriztem meg, ami előttetek van, hanem azt is őrzöm, ami mögöttetek van. El fogtok jutni arra a pozícióra, ahol tisztánlátás, kinyilatkoztatás van, és annak a megértése, hogy Én valóban veletek vagyok, miközben készítem az utat, ami a királyság dicsőségébe vezet. Arra szólítalak és hívlak ma benneteket, hogy az utatokat helyezzétek Hozzám még közelebbre és bensőségesen közelibbre, mint valaha, mondja az Úr.

APRÓ JELEK EGY LÁGY SZÉLBEN, Marsha Burns -- 2011/2/14:
Látomásban láttam egy völgyet, ami elkezdett feltöltődni emberekkel. Először azt gondoltam, hogy harcosok, de aztán megláttam, hogy dicsőítők (imádók). Aztán hallottam, ahogy néhányan hangolják a hangszereiket. És azt hallom, hogy az Úr azt mondja, hogy Ő hívta azokat, akik a Siralom Völgyében vannak, arra, hogy dicsőítéssel járják végig az útjukat a győzelemig. Zsoltár 84:7 Ahogy átmennek a Siralom Völgyén, forrássá teszik azt; az eső is beborítja tavakkal.