2011. január 17., hétfő

2011 01 17

A TROMBITA, Bill Burns --11/1/17
Keljetek fel a harcra, szeretteim, mert a győzelem biztosítva van. Kijelentettem, hogy az Én Igém nem tér vissza üresen. Adtam nektek hatalmat, hogy legyőzzétek lelketek ellenségét, azt, aki vádol és kigúnyol benneteket, és aki hazudik nektek. Le lesz győzve, ragadjátok meg. De tegyetek még ennél is többet. Keljetek fel és szárnyaljatok az Én Szellemem szelén és az Én Igém erejében. Keljetek fel és engedjétek, hogy a győzelem, amely kialakulóban van, hit által a tiétek legyen. Hívjátok elő azokat a dolgokat, amelyeket még nem láttok. Tegyétek meg hittel és hirdessétek ki a győzelmet, mert ez bizonyosan eljön a számotokra, azt mondja a Magasságos Isten.
APRÓ JELEK EGY LÁGY SZÉLBEN, Marsha Burns --11/1/17
Még ha az életetek átmeneti állapotban lévőnek tűnik is, de kezdjetek el megalapozó lépések megtételén gondolkodni. Ne véljétek, hogy a gondolataitok, szavaitok és cselekedeteitek lényegtelenek. Az, amit most tesztek, valójában alapot és jelentést ad a jövőtöknek. Gondolkodjatok el és mérlegeljétek figyelmesen azt, ami bennetek és körülöttetek zajlik, történik, és az Én Szellemem vezetése szerint reagáljatok azokra, azt mondja az Úr.
5 Mózes 11:24a Minden hely, amelyet a lábatok talpa tapos, a tiétek lesz.