2011. január 20., csütörtök

2011 01 20

APRÓ JELEK EGY LÁGY SZÉLBEN, Marsha Burns -- 2011/1/20:

Csitt. Hallgass és hagyd abba az idegeskedést. Az aggódás nem vezet sehová. Ha elcsendesedsz és felemelkedsz a Szellemben, akkor Én békességet adok és gyógyulást és helyreállást hozok a zaklatott lelkednek. Amikor zűrzavarban vagy, az amiatt van, mert szem elől veszítetted azt ahová koncentrálnod kell, és több figyelmet fordítasz a téged aggasztó helyzetekre, ahelyett, hogy Bennem bíznál, mondja az Úr. Azoknak, akik kérték, hogy láthassák a dicsőségem: nem fogjátok meglátni a dicsőségemet mindaddig, amíg nem fogtok folyamatosan tisztességet adni Nekem mindenben. A dicsőségem azok számára mutatkozik meg, akik arra törekednek, hogy Engem dicsőítsenek.
Zsoltár 131:2 Bizony, lenyugtattam és lecsendesítettem a lelkemet, mint egy elválasztott gyermek az anyjánál, mint egy elválasztott gyermek, olyan a lelkem énbennem.