2011. január 10., hétfő

2011 01 10

A TROMBITA Bill Burns -- 2011/01/10:
Azt mondom nektek, vizsgáljátok meg az ostobaságokat a gondolkodásotokban. Mert igazán mondom, hogy sokatokat ostobaságok foglalnak le. Én viszont azt szeretném, ha úgy döntenétek, hogy azt hiszitek el és fogadjátok el, amit Én hozok és közlök veletek, ahelyett, hogy a saját értelmetekre támaszkodtok. Elmélkedjetek és vizsgáljátok meg a gondolataitokat, hozzáállásotokat és motivációitokat. Ezután fordítsátok a szemeiteket a mennyeiekre, és arra a dicsőségre, amelyet Én szabadítok fel, és az Én szándékaim kinyilatkoztatására. Nem azt akarom, hogy csak tehetetlenkedjetek a világ dolgai közepette, hanem hogy magasra emelkedjetek, és a mennyei átélések világában éljetek. Mert maga a királyság követeli meg most, hogy önmegtartóztatásban éljetek. Most kell elkezdenetek egy új és komolyabb módon élni a keresztény életet, egy dicsőséges módon; a mennyei dolgokon gondolkozva, és azokon a dolgokon, amiket Én szóltam nektek, ahelyett hogy felemésztene benneteket a saját életetek nyomasztó mivolta, vagy az ítélkezés, az irigység, vagy az a nyomorúság, amibe a negatív gondolkodásotok sodor bele. Hát keljetek fel, és jöjjetek fel magasabbra, mondja az Úr, és hadd hajtson benneteket az Én Szellemem szele, és hadd tökéletesítsen benneteket az Én igém kenete, mondja az Úr.

APRÓ JELEK EGY LÁGY SZÉLBEN, Marsha Burns -- 2011/01/10:
Kedvesem, azt akarom, hogy ajtónálló és őrálló legyél a környezeted fölött. Ez a szellemi megkülönböztetés pozíciója, hogy csak azokat a dolgokat engedd, amik építenek, és nem azokat, amik rombolnak. Azt szeretném, ha fokozott készenlétben és éberségben lennél, hogy szent precizitás legyen benned arra nézve, hogy tudd, mi jön be és mi megy ki. Teljes felhatalmazást adtam neked arra, hogy elfogadd vagy elutasítsd azokat a dolgokat, amelyek hatással vannak a szellemi atmoszférádra, mondja az Úr. Ésaiás 21:6 Mert így szólt hozzám az Úr: "Menj és állíts őrállót, és hirdesse ki, amit lát."