2011. január 4., kedd

2011 01 04 Bill és Marsha Burns

A TROMBITA, Bill Burns -- 2011/01/04: 
Nincs-e megírva, hogy ezekben az utolsó napokban kiöntöm a Szellememet minden testre? És ti vajon nem az utolsó napokban éltek, és nem testből vagytok? Ezért hát mi gátol titeket és mi tart vissza attól, hogy fogadjátok ezt a friss bemerítést, amit most kiöntök? Az Én vizem tüze, az Én igém tüze, az Én vizem és az Én szelem fog most az Én népemre jönni. Azt mondom, szükségetek van erre -- erre a friss bemerítésre a tüzemben, ami eljön és kiégeti a régit, a kétséget, a visszafogott hitet, és a bűnöket amik visszatartanak titeket Tőlem. Ez az a tűz, amit rátok küldök, mint ahogy a régmúlt napokban tettem; mint ahogy Pünkösd napján volt, amikor a tüzem az Én szeretteimre szállt és az Én gyülekezetemre. És vajon nem változtak meg mindörökre? Vajon nem kezdtek el az Én királyságom hatalmában sodródni? Ezért ezt kínálom fel nektek, Én népem, ebben az időszakban, azoknak, akik az Én királyságomban laknak, akik éhesek; azoknak akik az Én királyságomban laknak, és keresnek, kérnek és zörgetnek. Mert kapni fogtok, jó mértékkel, megnyomottat, összerázottat, és túláradó mértékben ebben az időszakban, mondja az Úr.

APRÓ JELEK EGY LÁGY SZÉLBEN, Marsha Burns -- 2011/01/04:

Gyürkőzz neki és végezd el a rád váró munkát, morgolódás és panaszkodás nélkül. Legyél jó sáfára annak, ami neked adatott, és aminek a végzése rád lett bízva. Légy igazságos a hozzáállásodban és a motivációdban, mert te a világ világossága vagy. Nehogy megengedd, hogy a fényed elhalványuljon vagy kialudjon; hadd lássanak mások Engem rajtad keresztül, mondja az Úr. Máté 5:16 "Úgy világítson a fényetek az emberek előtt, hogy láthassák a jó munkáitokat, és dicsőítsék a ti mennyei Atyátokat."