2010. december 7., kedd

Elaine Tavolacci: Visszaszerezni az időt

2010. november 27.
ELAINE TAVOLACCI
Visszaszerezni az időt

A Szent Szellem megmutatta nekem, hogy vannak közületek, akik magányosan és elszigetelődve érzik magukat, különösen ez alatt az ünnepek alatt. Annyi csapáson keresztülmentetek az életetekben és úgy tűnhet sosem lesz vége. Sokan közületek védőfalakat húztatok fel magatok köré, mert gyanakvóak és bizalmatlanok vagytok az emberek felé és még Jézust sem engeditek át ezen a falon.

Azt mondja az Úr, helyre akarom állítani azokat az éveket számodra, melyeket az ellenség, éppen úgy, mint a saját bűneid, melyeket elkövettél, elpusztított. Ez az Én vágyam, hogy helyreállítsam azokat a dolgokat, amelyeket elloptak. Bízz Bennem, hogy megmutatom neked, hogyan gyere ki arról a helyről, ahol most vagy és hogyan juss be egy örömmel és bőséggel teli életbe.

Ne félj Belém vetni bizalmadat amiatt, amit az emberek műveltek veled. Ne engedd, hogy a múltbeli helyzeteid és kudarcaid határozzák meg a jövődet. Én a megújítás és újjáépítés Istene vagyok. Adok neked a hamu helyett gyönyörűséget és az örömnek olaját a gyász helyett, hogy békességben és boldogságban tudd élni az életedet, amelyre mindig is vágytál. Ne nézz a szemben lévőkre, amelyek úgy tűnnek, hogy folytonosan növekszenek ellened, mert az ellenség tervei bizonyosan semmivé lesznek. Sőt, örvendj, mert ami gonoszt az ellenség kitervelt, nem fog érvényre jutni. Amit az ördög kijelölt az életedre nézve, meg fog hiúsulni, amint elengeded a múltat és megbocsájtasz azoknak, akik bántottak téged. Amint elengeded a múltat, minden zűrzavarával és kudarcával együtt, meg fogod tapasztalni annak a tudásnak a szabadságát, hogy Én azon vagyok, hogy nagyobb dolgokat cselekedjek az éltedben, mondja az Úr.

Joel 2;24-26.

„És megtelnek a csűrök gabonával, és bőven öntik a sajtók a mustot és az olajat. 
És kipótolom néktek az esztendőket, a melyeket tönkre tett a szöcskő, a cserebogár és a hernyó és a sáska; az én nagy seregem, a melyet reátok küldöttem. 
És esztek bőven és megelégesztek, és magasztaljátok az Úrnak, a ti Isteneteknek nevét, a ki csodálatosan cselekedett veletek, és soha többé nem pironkodik az én népem.”

Ézsa. 61;3.

„Hogy tegyek Sion gyászolóira, adjak nékik ékességet a hamu helyett, örömnek kenetét a gyász helyett, dicsőségnek palástját a csüggedt lélek helyett, hogy igazság fáinak neveztessenek, az Úr plántáinak, az Ő dicsőségére!