2010. december 19., vasárnap

Éjjeli látás

2010 december 18.

ELAINE TAVOLACCI
Staten Island, NY
www.awordinseason.info

ÉJJELI LÁTÁS

Tegnap éjjel az Úr egy igen különös dolgot mutatott. Jelképekben megmutatta az ellenséget, ahogy tüzes nyilakkal próbált ostromolni engem. Amint ott álltam erősen és tántoríthatatlanul, a tüzes nyílvesszők jöttek felém, de egyik sem érintett, el sem jutott hozzám, mivel még a levegőben elkaptam őket, mielőtt belémcsapódtak volna. Érintetlen és sértetlen maradtam, és egy hajszálam sem perzselődött meg. Majd az Úr ezt a prófétai üzenetet adta nekem, Krisztus Teste számára.

Azt mondja az Úr: azért adok éjjeli látást, hogy lássatok a sötétség idején. Éjfél idején Én foglak irányítani benneteket, és átadom nektek azt a képességet, hogy átlássatok a sűrű felhőkön, amelyek megpróbálnak körülvenni titeket. Ne féljetek az ellenség tüzes nyilaitól, mert ahogy Bennem tartózkodtok, és magatokon tartjátok a teljes fegyverzetet minden időben, minden ellenetek jövő tüzes nyíl ki lesz oltva. Megnyitom a szemeiteket az ellenség taktikáira, és le lesz győzve, az ellenetek készített terve pedig törölve lesz. Kijelentem, mit tervez titokban az ellenség, és stratégiákat fogok adni a terveinek a megsemmisítésére. Sértetlenek fogtok maradni dühöngő támadásai során, amelyek fáradhatatlanul jönnek, és oly sűrűnek tűnnek. Miközben megmaradtok Énbennem, az Én igém pedig bennetek marad, ne adjatok helyet az ördögnek, és meg fogjátok tapasztalni az Én oltalmamat és jóakaratomat. Amikor az ellenség beárad mint vízözön, és úgy tűnik hogy a gonosz uralja a helyzetet, Én éjjeli látást fogok adni nektek, hogy átlássatok a sötétségen, mondja az Úr.

Zsoltár 119:105
Az én lábamnak szövétneke a te igéd, és ösvényemnek világossága.

Ésaiás 54:17

Egy ellened készült fegyver sem lesz jó szerencsés, és minden nyelvet, mely ellened perbe száll, kárhoztatsz: ez az Úr szolgáinak öröksége, és az ő igazságuk, mely tőlem van, így szól az Úr.

Efézus 6:10-11,16

Végezetre, atyámfiai, legyetek erősek az Úrban, és az ő hatalmas erejében. Öltözzétek föl az Isten minden fegyverét, hogy megállhassatok az ördögnek minden ravaszságával szemben...
Mindezekhez fölvevén a hitnek paizsát, a melylyel ama gonosznak minden tüzes nyilát megolthatjátok;