2010. december 20., hétfő

2010 12 20

A TROMBITA, Bill Burns -- 2010/12/20:
Én vagyok a fazekas; ti vagytok az agyag, és valóban igaz, hogy elromlottatok, ráadásul miközben az Én kezeimben voltatok. De nincs-e megírva, hogy másik edényt készítek belőletek? Dicsőséges edénnyé teszlek titeket, olyan edénnyé, amely az Én jelenlétem szentségét és igazságosságát hordozza -- olyan edénnyé, amely az élő vizet hordozza, ami a kései és korai eső valósága együttesen. És Én megtöltöm a ti edényeteket túlcsordulásig. Akkor majd a bensőtök mélyéről fognak élő vizek folyamai ömleni, amelyek nagy hatással lesznek a világra. Nyilvánvalóvá teszem az Én királyságom dicsőségét, mondja a menny Ura és Istene, a Dicsőség Ura.

APRÓ JELEK EGY LÁGY SZÉLBEN, Marsha Burns -- 2010/12/20:
Készítsétek a szíveiteket, hogy számítsatok arra, hogy beviszlek benneteket a Dicsőség birodalmába. Azzal készítitek fel magatokat, hogy hit által elfogadtok mindent, amit kibocsátok. Keljetek fel, mintha sasszárnyaitok lennének, hogy Velem szárnyaljatok a mennyei helyeken. Hívlak titeket, hogy jöjjetek fel ide, és újra teljesedjetek be a Szellememmel, hogy isteni precizitással lássatok és halljatok, mondja az Úr. Apcsel 4:31 És miután imádkoztak, az a hely, ahol össze voltak gyülekezve, megrázkódott; és mindannyian beteltek Szent Szellemmel, és bátorsággal szólták az Isten igéjét.