2010. december 6., hétfő

2010 12 06


A TROMBITA, Bill Burns -- 2010/12/6: 
Meg van írva szeretteim, és fel nem bontható, hogy Én egy dicsőséges egyházért jövök el. És ha el tudjátok hinni, és ha el tudjátok fogadni, Én ezt a munkát végzem most bennetek, pontosan ezekben a napokban, mondja az Úr. Mert azt a jó munkát, ami elkezdtem veletek, bennetek és általatok, most hozom teljességre. Rám kell néznetek, mert Én vagyok a hitetek szerzője és bevégzője. Vannak közöttetek olyanok, akik azt hiszik, hogy kicsi a hitük, és hogy jelentéktelen a hitük, sőt még imádkoztatok is, hogy 'Uram, növeld az én hitemet'. De Én azt mondom nektek, hogy az Úr hite, amely nyilvánvaló bennetek ezekben a napokban, nagyobb hitté lesz, mint amilyet valaha ismertetek. Mert képesek lesztek azt mondani, hogy ti többé nem a saját hitetek mértéke vagy hiányossága szerint éltek, hanem most már az Isten Fiának a hite szerint éltek, aszerint a hit szerint, amely képessé tesz arra, hogy a lepel mögé lássatok, és képessé tesz arra, hogy végigmenjetek a látomás völgyén. Ezért azt mondom szeretteim, hogy bátorítsátok fel magatokat ma, mert a bennetek végzett munkám folyamatban van. Nem kis munka ez. Nem jelentéktelen munka ez. Ez egy hatalmas munka, amiről lehet, hogy nem is tudtok. De ezekben az utolsó napokban a bennetek végzett munkám dicsősége elkezd felragyogni, mint egy fény, mint egy fénysugár azok számára, akiknek nincs reményük -- egy ragyogó világosság azok számára, akik el fognak jönni. Ezért mondtam, hogy ti vagytok a világ világossága, hát hadd ragyogjon a fényetek! Amikor eljön ennek a megnyilvánulása, azt mondom nektek, hogy akkor ne rejtsétek el, és ne tegyétek véka alá, hanem engedjétek, hogy a bennetek levő Jelenlétem dicsősége felragyogjon az elveszett és haldokló nemzedéknek. Bátorodjatok, mondja az Úr.

APRÓ JELEK EGY LÁGY SZÉLBEN, Marsha Burns -- 2010/12/6: 
Láttam egy látomást egy sakkjátszmáról Isten és a Sátán között. Nem láttam a testüket; csak a kezeiket láttam sakkozás közben. Tudom, hogy a sakktábla Krisztus Teste, és hogy Jóbhoz hasonlóan, a jó és a gonosz között folyó harc közepette vagyunk. Neki volt egy döntési lehetősége, ahogy nekünk is van, hogy hogyan reagáljunk a körülményeinkre, de ha Jób tudta volna, hogy egy harc közepette van, ő azonnal Istent kereste volna. Mi tudjuk, hogy egy harc közepette vagyunk, ezért azonnal az Urat kell keresnünk. Hallottam, ahogy azt mondta az Úr, hogy Ő a szívekben munkálkodik, mélyen és nagyon komolyan, hogy Magához vonjon bennünket, hogy Őt válasszuk, és csakis Őt. Ez pedig egy mély és maradandó munka. De amíg a saját dolgainkra koncentrálunk, az élet dolgaira, addig Ő nem tudja végezni ezt a munkát. Amint megengedjük, hogy Isten a saját akaratát érvényesítse ebben a háborúban, Ő győz, és mi is győzünk. De vissza kell fordítanunk a figyelmünket az Úrra. Ő udvarol nekünk, hogy Magához édesgessen. Visszahív bennünket a Benne való hit és remény és erősség pozíciójába.