2010. november 16., kedd

Elaine Tavolacci: Úttörők (prófécia)

2010. november 13. 
ELAINE TAVOLACCI 
Úttörők 

Azt mondja az Úr, keresem azokat, akik úttörők Isten Királyságában. Keresem azokat, akiknek vezetőknek kell lenni, és akik egyengetik majd az utat mások számára a Krisztus Testében, hogy felnövekedjenek és megtalálják azt az utat, melyre el lettek hívva. Nem a maguk erejében fognak járni, hanem abban a kenetben és hatalomban, melyet Én jelentettem ki nekik. Közülük sokan önmaguktól szabadultak meg a pokol gyomrából, amiért erősek, bátrak és félelem nélküliek lettek, az ellenség támadásai ellenére is. 

Be fognak menni a sötét helyekre, ahová mások félnek bemenni és megmentik azokat az ellenség erősségeitől. Ők olyanok, mint a vad oroszlánok a sötétség királysága ellen és ők rendíthetetlenül megállnak a csapásokkal szemben. 

Ők azok, akik sohasem térnek vissza a régi útjaikra vagy sohasem vesznek részt azokban a dolgokban, melyekből egyszer már megszabadultak, mivel őket arra használom, hogy a többi foglyot szabaddá tegyék, megmentsék és felszabadítsák azokat, akiknek az életük felfordulással, félelemmel és zűrzavarral teli. Arra lettek elhívva, hogy azokból a nehéz dolgokból szabadítsanak ki másokat, amelyekből ők maguk is megszabadultak. 

Kinyilvánítják majd Dicsőségemet a gyülekezeteikben, családjaikban és szomszédságaikban. Tűz lángjává teremtettem őket, hogy hordozzák Dicsőségemet a nemzetekben. Ők azok, akik megállnak a csapásokkal szemben is és nem ijednek meg attól, hogy előremenjenek az Én erőmben és kenetemben, mert ők nem szégyellik a Nevemet és az Igémet. Ők kivételes egyéniségek és olyan időkre lettek különválasztva, mint a mostaniak és tudják, hogy különleges beosztásra vannak kiválasztva. 

Ezek az úttörők állhatatosak az ítélethirdetéseikben és megalkuvást nem ismerőek a Velem való járásukban. Ők azok, akik előre mennek, és hatalmas hőstetteket hajtanak végre mivel kitartóak a hitben és nem lankadnak az imádkozásban és a közbenjárásokban sem. Ők kinyilvánítják kenetemet és megteszik azt, hogy amit nekik adtam, azt megosztják másokkal. Reménykedésük felette áll az emberi értelemnek. Úgy, mint Keresztelő János, aki arra volt elhívva, hogy készítse az utat, úgy hívom el ezen időszak úttörőit, hogy menjenek egyenesen előre, és újra készítsék az utat, mert Én újra eljövendő vagyok és nem várt módon jelentem ki dicsőségemet ezen a Földön, mondja az Úr! 

Zsolt. 104:4. 
„A ki a szeleket teszi követeivé, a lángoló tüzet szolgáivá.” 

Jeremiás 20:9
„Azért azt mondom: Nem emlékezem róla, sem az ő nevében többé nem szólok; de mintha égő tűz volna szívemben, az én csontjaimba rekesztetve, és erőlködöm, hogy elviseljem azt, de nem tehetem.” 

1. Korinthus 1:3-4
„Mert még testiek vagytok; mert a mikor írigykedés, versengés és visszavonás van köztetek, vajjon nem testiek vagytok-é és nem ember szerint jártok-é? Mert mikor egyik ezt mondja: Én Pálé vagyok; a másik meg: Én Apollósé; nem testiek vagytok-é?”