2010. november 9., kedd

2010 11 09

A TROMBITA, Bill Burns -- 2010/11/9
Hét ajtót látok megnyílni a mennyei helyeken. És az Úr ezt mondja: "Jöjjetek fel ide; az ajtók megnyílnak. Szellemi tökéletesség fog áradni ezekből az ajtókból az Én népemhez. A bölcsesség és kijelentés Szelleme dicsőségáradatokban fog előjönni ezekről a mennyei helyekről. A keresztény élet nem lehet többé átlagos, mondja az Úr. Természetfelettivé kell válnotok, ahogy erre is lettetek teremtve." Áradj folyó, áradj a Te népedre, és hadd folyjon ki az az arany olaj, és keltse életre a Te hatalmadat és kézzel fogható jelenlétedet a Te néped között. Ámen.

APRÓ JELEK EGY LÁGY SZÉLBEN, Marsha Burns -- 2010/11/9:
Kövesd a vezetésemet, és hadd beszéljek a szívedhez, hogy megelevenedhessen a hited, és így átvehesd mindazt amit készítettem neked. Te győztes vagy ebben az életben, mert Hozzám tartozol, mondja az Úr. Engedd, hogy kivezesselek a megvetettség és kudarc sötétségéből, a győzelem fényébe. János 16:33 "Ezeket a dolgokat szóltam nektek, hogy Énbennem békességetek lehessen. A világon nyomorúságotok lesz; de bátorodjatok, Én már legyőztem a világot."