2010. október 22., péntek

2010 10 22

APRÓ JELEK EGY LÁGY SZÉLBEN, Marsha Burns -- 2010 október 22:

Azokhoz szólok közületek, akik az elkeseredettség határán vannak, és igazán mondom nektek, hogy amikor azt gondoljátok, hogy kifogytatok a lehetőségekből, és minden elveszett, akkor Én még mindig veletek vagyok. Még akkor is ha veszteséget szenvedtetek és nem láttok kiutat, Én vagyok a ti világosságotok a sötétségben, és Én meg fogom mutatni nektek az utat. Keljetek fel és rázzátok le a csüggedés és elkeseredettség köntösét. Nézzetek Rám a válaszokért és az útmutatásért, mert Én bizonyosan vezérelni fogom a lépéseiteket. Szilárdan helyezzétek Belém a hiteteket és bizalmatokat, mondja az Úr, és nem fogtok csalódni.

Zsoltár 42:11 Miért szomorodtál el, ó én lelkem? És miért nyugtalankodsz énbennem? Reménykedj Istenben; mert fogom én még dicsérni Őt, az én orcám segítőjét, és az én Istenemet.