2010. szeptember 26., vasárnap

Urald a levegőt!

2010 szeptember 25 

ELAINE TAVOLACCI
Staten Island, NY
www.awordinseason.info 

Elhívásunk: „Urald a levegőt” 

Miközben a munkahelyen dolgoztam ezen a héten, a Verizon mobiltelefon hálózat új TV reklámja ragadta meg a figyelmemet. A Verizon nemrég szlogent váltott, a korábbi így szólt: „Hallasz már?” Az új szlogenjük most már így szól: „Urald a levegőt”. Ebben a reklámban emberek sétálnak az utcán, mobiltelefonnal a kezükben, és hétköznapi tárgyak, mint például épületek és autók kezdenek átváltozni olyan gépezetekké, amelyek antennákul szolgálnak az erőteljes jelek továbbítására. Ahogy az ügyfelek megnyomják a gombokat a mobiltelefonjaikon, úgy tűnik hogy minden ami körülöttük van, alá van rendelve a telefonálásnak. Ezzel azt akarják ábrázolni, hogy ennyire erőteljes szolgáltatást kapnak a Verizon ügyfelei. Ahogy néztem ezt a nagyszerű technológiát, a Szent Szellemtől ezt a kijelentést kaptam: 

Az Úr azt mondja, hogy rengetegen közületek kiáltotok Hozzám, de még mindig azt gondoljátok, hogy nem hallak benneteket. Némelyikőtök hónapok óta, mások évek óta kérdezik ugyanazt: „Hallasz már Uram?” De tudjátok meg, szeretteim: Én mindig meghallottam a hangotokat, és most egy olyan időszakba léptek be, amikor kétség nélkül tudni fogjátok, hogy a hangotok meghallagatásra talál. Egy új időbe léptek be, amikor már nem fogtok kérdezni Engem, mert az Én Dicsőségem még nagyobb dimenzióját és erejét fogjátok meglátni. 

Meg fogjátok érteni, milyen hatalmatok van, és tudni fogjátok, hogy igazán arra vagytok elhívva, hogy „uraljátok a levegőt”, amint felismeritek azt a hatalmat, amivel rendelkeztek a levegőbeli hatalmasság fejedelme fölött. 

Ahogy megmondtam az Igémben, megadtam nektek minden hatalmat az ellenség minden ereje fölött. Magasabb szintű csodákat és jeleket fogtok látni közöttetek. Többen közületek halálos ítéletet kaptatok az ellenségtől, de Én azt mondom nektek most, hogy ez a terv törölve lesz, és az ellenetek készült terve semmivé és hiábavalóvá lesz. Élni fogsz és nem halsz meg, és hirdetni fogod az Én cselekedeteimet, amint hatalmasan megtapasztalod az Én dicsőségemet. Nem megmondtam az Én igémben, hogy a dicsőséget, amit az Atya adott nekem, azt nektek adom? Nem fogtok többé félni az ellenség taktikáitól, hanem nyugodtak lehettek afelől, hogy semmilyen gonosz sem illet titeket. Teljesen adjátok át az életeteket Nekem, álljatok ellene az ellenségnek, ne ingasson meg amit láttok a természetes világban, és akkor nagy dolgokat fogtok látni az előttetek álló napokban, mondja az Úr.