2010. szeptember 28., kedd

2010 09 28

A TROMBITA, Bill Burns -- 2010 szeptember 28:
Az Úr azt mondja, hogy az előre lépés idejében vagytok. Nem kell többé ott maradnotok szellemileg, ahol vagytok. Keljetek fel és fogjátok meg a kardot, amiről szóltam, és induljatok el tiszta imádattal, ami tiszta szívből jön. Induljatok el a Bennem való bizalommal. Mert amikor Bennem bíztok, Én veletek leszek. Amikor Bennem bíztok, Én győzelmet adok nektek. Amikor bíztok Bennem, akkor soha nem lesznek szükségeitek és szűkölködéseitek ezen a földön. Amikor bíztok Bennem, a betegség eltűnik. Amikor bíztok Bennem, a szegénység megsemmisül és elvétetik. Ahogy Bennem bíztok, mondja az Úr, akkor valóban, Én veletek járok és ti Velem jártok ennek a királyságnak a dicsőségében, már most, mondja az Úr.
APRÓ JELEK EGY LÁGY SZÉLBEN, Marsha Burns -- 2010 szeptember 28:
Most, az új kezdetek idején, olyan változások fognak történni, amelyek hatással lesznek rád akár közvetlenül akár közvetetten. Készülj fel, hogy rugalmas legyél, és menj a Szellemem mozdulásával. A próba az lesz, hogy szembenézz az ismeretlentől való félelemmel, és legyőzd azt. Bízz Bennem az ingatagság idején, mert az csak pillanatnyi lesz a teljes összképhez képest. Én vagyok a te Kősziklád és a szilárd fundamentum a lábad alatt. Állj meg megingathatatlan hitben, mondja az Úr. Zsoltár 62:7 Istenben van az én üdvösségem és dicsőségem; erősségem kősziklája, és az én menedékem, Istenben van.