2010. szeptember 20., hétfő

2010 09 20

A TROMBITA, Bill Burns -- 2010 szeptember 20:
Azt mondom nektek, hogy a kijelentés napjaiban éltek. Fontos, hogy a népem értelemmel rendelkezzen. Nem természetes értelemről beszélek, hanem szellemi értelemről. Mert szellemi értelemmel jön a kijelentés egy útról, amin megmenekülhettek az ördög csapdáiból, amelyek fogva tartanak titeket. Ezért azt mondom, meneküljetek. Meneküljetek ki azokból a dolgokból, amik kötelékekben tartanak; azokból amik nyugtalanítanak; az aggályokból és félelmekből, az idegeskedésből és a kárhoztatásból, amit az ellenség hoz rátok, mivel Én már elkészítettem az utat. Az ösvény nyitva áll előttetek. Járjatok hittel ezen az ösvényen. Jöjjön el ez a szabadság és felszabadulás ebben az időszakban, mondja az Úr, különben lemaradtok arról, amit Én készülök tenni. Az ellenségnek kirohanásai vannak, az ellenség dühöng, hogy az életedre vonatkozó céljaim és akaratom kijelentésén kívül tartson téged. Azért jött, hogy lopjon tőled; hogy kicsúfoljon; hogy kigúnyoljon, hogy halált és sötétséget hozzon, és ellopja a világosságodat és az életedet. Hát jöjj Hozzám hittel, mondja a dicsőséges Úr.

APRÓ JELEK EGY LÁGY SZÉLBEN, Marsha Burns -- 2010 szeptember 20:
Ahogy a Szellemben jársz, és engedelmeskedsz a vezetésemnek, Én beviszlek téged a szellemi kiválóság olyan szintjére, amit még fel kell fedezned. A szív olyan tisztasága fog ezzel járni, amit nem tudtál elérni a saját testi erőd által, hanem az Én Szellemem ereje által fog eljönni. Add át magad a szellemi tisztaság eme hatalmas munkájának, mondja az Úr.
Zakariás 4:6b 'Nem hatalommal, és nem erővel, hanem az Én Szellememmel', mondja a seregek Ura.