2010. szeptember 15., szerda

2010 09 15

APRÓ JELEK EGY LÁGY SZÉLBEN, Marsha Burns -- 2010 szeptember 15:

Egyfolytában azt a szót hallottam a szellememben, hogy "klíringház" *. Megkérdeztem az Urat, hogy mit szeretne mutatni nekem, és ezt mondta: Én vagyok a ti klíringházatok. Nem kell világi rendszerekre támaszkodnotok, hogy információkat gyűjtsetek és adjatok tovább, vagy segítséget a céljaitok eléréséhez. Én már most tudok rólatok mindent; látom a szíveteket, és tudom mire van szükségetek. Bízhattok bennem a segítségetek érdekében, hogy megkapjátok amire szükségetek van, az Én isteni tervem és céljaim szerint. Ne aggódjatok a jövőtök miatt; az Én kezemben van.
Zsoltár 46:2 Isten a mi menedékünk és erősségünk, azonnali segítség a bajban.

(*klíringház: a tőzsdei ügyletek elszámolását végző intézmény)