2010. augusztus 1., vasárnap

Egy hétvégi prófécia Bill és Marsha Burns honlapjáról

2010 július 31

ELAINE TAVOLACCI
Staten Island (USA, New York állam)
www.awordinseason.info

Az áttörés folyamai 

Egyik éjjel volt egy látomásom egy gát kitöréséről. A látomásban özönlő vizet láttam, ami masszív erővel törte át a gátat. Ez nem általános víznek tűnt, hanem kristálytiszta volt, ami egy folyóba ömlött bele, és nagy erővel és intenzitással folyt. 

Nem sokkal ezután a látomás után kaptam egy emailt a friss hírekről, amelyben az szerepelt, hogy Iowában egy igazi gát átszakadt. Azt jelentették, hogy a gátszakadás a heves esőzések miatt történt. Ahogy a hírt olvastam, a Szent Szellem azt jelentette ki nekem, hogy a látomás a mennyből jövő vizet jelképezi, ami rendkívüli áttöréseket hoz. 

Az Úr ezt mondta: Ahogy szemtanúja voltál ennek a gátszakadásnak, amelyben nagy erővel özönlött ki a víz, úgy készülök kiárasztani az Én Élő Vizemet Krisztus testébe, nagy intenzitással. Sok ember lesz kisodorva az ellenség fogolytáborából, amint az Én dicsőségem kiűzi a sötétséget az életükből. Ez a víz, amit Én öntök ki, nem általános víz, hanem élő víz, ami áttörést hoz az életetek olyan területeire, ahol eddig nem voltatok képesek kitörni. Ez az élő víz szabaddá teszi a foglyokat az erkölcstelenségtől, amit maguktól képtelenek voltak legyőzni. Le fogom rombolni az akadályokat, amik útját állják az Élő víz áradásának, ami életet hoz, és sokan meg fognak szabadulni, és meg fognak gyógyulni. 

Ez egy tisztító folyó lesz, megszentelt vízzel, ami nem csak felüdülést és megújulást hoz, hanem bűnbánatot is. Ezek az élő vizek folyamai áttörnek és letörik a bilincseket azokról, akik a bűn kötelékében vannak, és szentséget árasztanak Krisztus testébe. Folyókat hozok a sivatagokba azokhoz közületek, akik száraz helyen vannak, és szabaddá teszem azokat közületek, akiknek meg kell szabadulniuk az istentelen gondolkodásból. 

Ez az élő víz nem csak arra van, hogy ti élvezzétek, hanem másoknak is, hogy bejöjjenek a szabadságba és élvezzék azt a szabadságot, amit számukra elkészítettem. Sokan fognak ámulni az Én Dicsőségem intenzitásán, amit Én küldök ebben az időben és időszakban, mondja az Úr. 

Ezékiel 47:9 
És lészen, hogy minden élő állat, amely nyüzsög, valahova e folyam bemegyen, élni fog; és a halaknak nagy bőségök lészen, mert ez a víz bement oda, és azok meggyógyulnak, és él minden, valahova e folyó bement. 

János 4:13-14 
Felele Jézus és monda néki: Mindaz, aki ebből a vízből iszik, ismét megszomjúhozik: Valaki pedig abból a vízből iszik, amelyet én adok néki, soha örökké meg nem szomjúhozik; hanem az a víz, amelyet én adok néki, örök életre buzgó víznek kútfeje lesz ő benne. 

Jelenések 22:17 
És a Szellem és a menyasszony ezt mondják: Jövel! És aki hallja, ezt mondja: Jövel! És aki szomjúhozik, jőjjön el; és aki akarja, vegye az élet vizét ingyen.