2010. augusztus 30., hétfő

2010 08 30

A TROMBITA, Bill Burns -- 2010 augusztus 30:
Hallom, hogy az Úr Szelleme ezt mondja: vegyétek fel a mérőpálcát! Alkalmazzátok a mérőzsinórt és az igazság sztenderdjét a saját életetekre. Mielőtt a földre jövő dolgokat értékelitek, alkalmazzátok az Én mérőpálcámat a saját életetekre. Bizonnyal meg fogom mutatni nektek azt, ami nincs rendben, azt ami nincs megfelelő mértékben, azt amit korrigálni szükséges, mert ezekben az időkben éltek, amikor az ítéletnek az Úr házán kell elkezdődnie, mielőtt az egész földre eljön. Tehát mivel ezt tudjátok, mondja az Úr, keljetek fel és mérjetek. Mérjétek meg az életeteket, a gondolataitokat, az indítékaitokat. Vizsgáljátok meg magatokat, hogy megláttások, hitben vagytok-e, és a Dicsőség Urát tettétek-e meg az első helyen szereplő prioritásotoknak. Vizsgáljátok meg magatokat, hogy meglássátok, hogy Krisztus példáját követve éltek-e ezen a földön. Vizsgáljátok meg magatokat ma, hogy meglássátok, hogy teljes szívvel hisztek-e Nekem, és hogy meglássátok, hogy a hitetek kicsi vagy nagy. Mindezt a vizsgálatot azzal a teljes bizalommal tegyétek meg, hogy Én eljuttatlak titeket a tökéletesség pontjáig, mert Én valóban elvégzem azt a munkát, amit elkezdtem bennetek. Keljetek fel, és ne maradjatok ott ahol vagytok, hanem jöjjetek Hozzám bátorsággal, hittel és azzal a tudattal, hogy Én a ti oldalatokon állok és veletek vagyok, mondja az Úr.

APRÓ JELEK EGY LÁGY SZÉLBEN, Marsha Burns -- 2010 augusztus 30:
Még azokban az időkben is, amikor elfoglalt vagy, legyél biztos benne, hogy mindent meg tudsz tenni, ami a figyelmedet igényli, a Bennem való teljes bizalom és megnyugvás pozíciójában, mondja az Úr. Utasítsd vissza és ne hagyd az ellenségnek, hogy a nemtörődömségbe vagy a békességed elveszítésébe kényszerítsen téged. Zsoltár 116:7 Térj vissza a nyugalmadba, én lelkem, mert az Úr bőkezűen bánt veled.