2010. augusztus 10., kedd

2010 08 10

A TROMBITA, Bill Burns -- 2010 augusztus 10:
Egy sebesen zúgó szél hangját hallom. Az Úr Szelleme az, aki azért jön most, hogy újraaktiválja az Egyházat, és leszálljon az Egyházra, mint ahogy tette a Pünkösd napján, ahogy a régmúlt időkben tette. Mert sokan az Én Egyházamban megtompultak, és sokan közülük már nem hallanak, de Én a Szellemem szelét hozom rájuk. Az ereje életre kelti őket, új és friss módon, és az élő folyamok bennük mégegyszer megindulnak. Mert ezek a napok, Én népem, a prófétai szó napjai, amikor a sasoknak ki kell terjeszteni a szárnyukat, és szállniuk kell. Jöjjetek magasabbra, és engedjétek, hogy az Én élő vizem elvigyen azokra a helyekre, amelyeket készítettem nektek, mondja az Úr.

APRÓ JELEK EGY LÁGY SZÉLBEN, Marsha Burns -- 2010 augusztus 10:
Szeretteim, különleges áldásokat indítok útjára ebben az időszakban. A vízre vetettétek a kenyereteket, és az most visszatér hozzátok. Magokat vetettetek, amelyek gyökeret eresztettek, és most termik a gyümölcsüket, mert azelőtt álltok, hogy learassátok a gyümölcsét annak a jó magnak, amit elvetettetek, mondja az Úr. Örvendezzetek! Prédikátor 11:1 Vesd a vizekre a kenyeredet, mert sok nap múlva megtalálod azt.