2010. július 21., szerda

2010 07 21

APRÓ JELEK EGY LÁGY SZÉLBEN, Marsha Burns -- 2010 júlus 21:
És jönnek az esők, mondja az Úr. Azoknak, akik engedelmeskedtek az Igémnek és a Szellemem vezetésének, a felüdülés ideje jön, amikor a felfrissülés idejét élitek át, és egy friss új kezdetet. De azoknak, akik nem engedelmeskedtek az Igémnek, és lázadtak a Szellemem vezetése ellen, a zűrzavar, káosz és pusztulás ideje lesz. Én veletek vagyok, hogy az igazság útján vezesselek titeket, ha követtek Engem.

Máté 7:24-27 "Valaki azért hallja én tőlem e beszédeket, és megcselekszi azokat, hasonlítom azt a bölcs emberhez, aki a kősziklára építette az ő házát: És ömlött az eső, és eljött az árvíz, és fújtak a szelek, és beleütköztek abba a házba; de nem dőlt össze: mert a kősziklára építtetett. És valaki hallja én tőlem e beszédeket, és nem cselekszi meg azokat, hasonlatos lesz a bolond emberhez, aki a fövényre építette házát: És ömlött az eső, és eljött az árvíz, és fújtak a szelek, és beleütköztek abba a házba; és összeomlott: és nagy lett annak romlása."