2010. július 19., hétfő

2010 07 19

A TROMBITA, Bill Burns -- 2010 július 19:
Kelj fel Én népem, és vedd át, amit ezekben a napokban cselekszem, mert a kijelentés Szellemeként jövök hozzátok. Megszülöm bennetek a királyság bölcsességét; a Magasságos ismeretét, amely vezetni és vezérelni fog benneteket, és elvisz mennyei helyekre, ahová még ezután kell belépnetek. Hát jöjjetek hittel, és hadd formálódjon át a reménységetek; és legyen belőle annak az igaz valósága, amit most cselekszem bennetek. Átszállítalak benneteket mennyei helyekre, és azt cselekszem, hogy világos látásotok legyen. Egy áramlatot hozok létre bennetek a Szellemem erejéből, ami megnyilvánítja az Én királyságomat. A királyságom nyilvánvaló jelenlétében azt fogjátok találni, hogy az emberek meggyógyulnak, megmenekülnek és megszabadulnak. Találni fogtok egy választott nemzedéket, akik készek arra, hogy felkeljenek az Én szabadításom erejével arra a sorsra, amit megírtam számukra. Ti a Magasságos királyai és papjai vagytok, hát engedjétek, hogy a Szellememnek ez az áramlása sodorjon és elhozzon a látomás völgyébe, ahol szemeket kaptatok arra, hogy lássátok és értsétek azokat az időket és időszakokat, amelyekben találjátok magatokat. Mert csak a tökéletes értelemmel fog megvalósulni az, hogy az Én útjaimban jártok. Be fogjátok teljesíteni az Én vágyaimat, és el fogjátok hozni a királyság dicsőségét erre a földre ezekben a napokban, mondja a Seregek Ura.

APRÓ JELEK EGY LÁGY SZÉLBEN, Marsha Burns -- 2010 július 19:
Szellemben azt láttam, hogy a gyülekezetben hirtelen felálltak emberek. De amikor a természetes szememmel odanéztem, még mindig ültek. Ezért megkérdeztem, "Uram, mi ez?" És Ő azt mondta, hogy az emberek el fognak kezdeni felállni a hitükért és a meggyőződésükért, és hogy mi, az Ő népe, abba az irányba haladunk, ahol nincs kompromisszum. Máté 5:37 "De legyen a ti "igenetek" "igen", és a "nemetek" "nem". Mert bármi ami ezeknél több, az a gonosztól van.