2010. július 6., kedd

2010 07 06

A TROMBITA, Bill Burns -- 2010 július 6:
Ti vagytok a korszak legvégének a népe, és emiatt figyelmeztettelek benneteket arra, hogy kövessetek Engem. Emiatt buzdítottalak arra, hogy figyelve várjatok rám, és figyelve várjátok hogy hamarosan visszatérek. Azért szóltam nektek, mert nehézségek fognak jönni, megpróbáltatások lépnek hatályba, az ellenség pedig dühöngeni fog. Még azután is, hogy megadom nektek a mondott jeleket, figyeljetek és legyetek figyelmesek, és foglaljátok el a helyeteket a bástyán, látó szemekkel és halló fülekkel, hogy átvezethesselek benneteket ezeken a veszedelmes időkön, és veszélyes napokon, amik előttetek állnak. Én vagyok az Úr a ti Istenetek, Aki mindent tud, és Én vagyok a ti szabadítótok; a lelketek, szellemetek és testetek megtartója. Én magam leszek veletek. Veletek járok, és feltárom nektek az elrejtett titkokat. Nektek is van szerepetek ebben. Vannak megírott dolgok, amiknek még be kell teljesedniük. Vannak dolgok, amik a Mindenható mennydörgésében fognak előjönni, amik most még el vannak rejtve, sőt be vannak pecsételve. Bátorodjatok fel és keljetek fel, és vegyétek észre, hogy ti fontosak vagytok Isten királyságában. Mert mindegyikőtök ki van választva és ki van jelölve az Én elhívásom, vezetésem és keneteim szerint, hogy betöltsétek a részeteket az Én királyságom dicsőségében. Épp erre az időre hívtalak el benneteket, mert engedelmes szívetek van; mert van bennetek egy vágy, hogy megismerjetek Engem, és mert teljes szívetekkel Velem akartok járni. És ezek miatt készítettem fel a szíveiteket, és foglak vezetni és vezérelni az Én jelenlétemnek annál is erősebb megnyilvánulásaiban, mint amilyet eddig ismertetek. Bátorodjatok fel és tudjátok meg, hogy van szerepetek ebben az időben. Be fogom mutatni az Én jótetszésemet rajtatok keresztül. Ne féljetek. Keljetek fel hitben, hogy megtudjátok és megértsétek, hogy Én veletek vagyok, és soha nem foglak elhagyni benneteket. Ezek igaz beszédek, amelyek meg lettek írva az Én igémben, és az Én igém nem lesz felbontva, és minden szó, amit a népem felől szóltam, meg fog valósulni. Ne hagyjátok, hogy az aggodalmaskodás folytatódjon, vagy hogy maga az ördög akadályozzon titeket, mert Én hatalmat adtam nektek arra, hogy az ellenség minden ereje fölött járjatok. Keljetek fel a győzelmi helyetekre, és legyen ez a palástotok, amit mostantól kezdve magatokon viseltek. Viseljétek a győzelem és a hit palástját, mert Én vigyázok rátok, hogy beteljesítsem a céljaimat az életetekben, mondja a Magasságos.

APRÓ JELEK EGY LÁGY SZÉLBEN, Marsha Burns -- 2010 július 6:
Az ellenség mindent megtesz, amit tud, hogy megrázza a hajótokat és kétségbe essetek. Őrizzétek a Bennem való reménységeteket és bizalmatokat, és tartsátok meg a hitet. Vegyétek észre, hogy ez a támadás csak egy kísértés, amit könnyen le tudtok győzni az elmétek megújításával az Én igém igazságában, mondja az Úr.
Róma 12:2 És ne alkalmazkodjatok ehhez a világhoz, hanem változzatok át az elmétek megújulása által, hogy megvizsgálhassátok, mi az, ami az Isten jó és kedves és tökéletes akarata.