2010. június 14., hétfő

2010 06 14

A TROMBITA, Bill Burns -- 2010 június 14:

És Én azt mondom nektek ma, hogy csak higgyetek. Amikor hisztek, minden lehetséges, mondja az Úr. Én a ti oldalatokon vagyok, és győzedelmessé foglak tenni benneteket. Hatalommal foglak felruházni a Szent Szellem által. Ha hisztek, bővölködővé teszlek és meggyógyítalak és megszabadítalak benneteket. Hívlak benneteket, hogy keljetek fel, és felejtsétek el a múlt vereségeit. Induljatok az új napra és a harcosok mennyei elhívására, amit elétek helyeztem. Jöjjetek és újuljatok meg Szellemben. Jöjjetek és örvendezzetek. És azt mondom, örvendezzetek úgy, mint a harcos, aki megszerezte a győzelmet, és úgy lesz.

APRÓ JELEK EGY LÁGY SZÉLBEN, Marsha Burns -- 2010 június 14:

Járj Előttem feddhetetlenül, mondja az Úr. Tartsd meg az igazságot, igazságosságot és békességet a Szent Szellemben. Nem számít mit mondtak vagy mit tettek az életedre vonatkozó terveim ellen, és az sem számít, hogy mit lehetett volna megtenni vagy most mit lehetne tenni. Te Hozzám tartozol, és Én megőrizlek a gonosztól. Légy erős és bátor; és megtámogatlak az Én jobbkezem erejével.

Példabeszédek 26:27 Aki vermet ás, abba beleesik, és aki sziklát görget, arra visszagördül.